Praėjusių metų spalį „Stellantis“ pasiekė susitarimą su Kinijos „Leapmotor“, jog įgytų teisę už Kinijos ribų gaminti ir prekiauti šios bendrovės elektromobiliais.
„Leapmotor“ sąlygos „Stellantis“ koncernui buvo ganėtinai paprastos. Europiečiai privalėjo įsigyti 21 proc. įmonės akcijų bei už tai sumokėti 1,5 mlrd. eurų sumą.
„Stellantis“ koncernui siekiant kuo greičiau susigrąžinti šių investicijų grąžą, vienas didžiausių automobilių gamintojų Europoje netrukus pradės „Leapmotor“ elektromobilio surinkimo procesus.
Skelbiama, jog vos 20 000 eurų kainuosiančio „Leapmotor T03“ elektromobilio surinkimas prasidės jau šių metų birželį.
„Stellantis“ kiniškų elektromobilių surinkimą atliks Tychos mieste esančiame komplekse, kuriame šiuo metu vykdoma „Fiat 500“, „Fiat 600“ ir „Jeep Avenger“ modelių gamyba. Netrukus prie jų prisijungs dar vienas automobilis – „Alfa Romeo Milano“ krosoveris.
„Leapmotor“ deklaruoja, jog itin pigus elektromobilis buvo sukurtas siekiant sukurti konkurenciją „Dacia Spring“ ir „BYD Seagull“ elektromobiliams. Gamintojas tvirtina, jog su pilna įkrova elektromobilis nuvažiuos iki 280 kilometrų siekiantį atstumą, o to daugeliui europiečių turėtų pakakti.
Vis dėlto, „Leapmotor“ puikiai žino, jog pigūs elektromobiliai įtikins tik siaurą grupę vairuotojų, kurie į kiniškus automobilius žiūri skeptiškai. Šią problemą „Leapmotor“ planuoja išspręsti su šiemet Europoje pasirodysiančiu „Leapmotor C10“ SUV.
Pastarasis modelis netrukus turėtų pasirodyti didžiausiose Europos rinkose.