2023 m. I-ąjį pusmetį augo prekyba 4 pagrindiniais prekių ženklo modeliais: „Spring“ – 38 proc., „Sandero“ – 24 proc., „Duster“ – 13 proc. ir „Jogger“ – 130 proc..
„Dacia“ sustiprino savo pozicijas mažmeninės prekybos rinkose Europoje, kur pirmą kartą užėmė antrąją vietą su 8,4 proc. rinkos dalimi.
„Dacia Sandero“ pardavimai per metus išaugo 24 proc. iki 138 978 vnt. Nuo 2017 m. „Sandero“ yra populiariausias lengvasis automobilis Europoje mažmeninės prekybos rinkose.
Palyginti su 2022 m. pirmuoju pusmečiu, „Dacia Duster“ pardavimai išaugo 13 proc. ir pasiekė 111 891 vnt. Šis modelis išlieka vienu populiariausiu SUV automobiliu Europoje mažmeninės prekybos segmente.
2023 m. pirmąjį pusmetį parduoti 50 569 „Dacia Jogger“ automobiliai, o bendras parduotų automobilių skaičius nuo modelio pasirodymo rinkoje viršijo 100 tūkst. vienetų. Hibridinė galios pavara ir toliau populiari. Ją renkasi kas ketvirtas pirkėjas. Prekyboje Baltijos šalyse pasirodys kitais metais.
Elektromobilio „Spring“ pardavimai per metus išaugo 38 proc. iki 27 438 automobilių, o modelis išlieka vienu populiariausių pasirinkimų mažmeninės prekybos segmente Europoje.
„Dacia“ pardavimai 17,5 proc. Išaugusioje Europos lengvųjų automobilių rinkoje padidėjo 29,5 proc.
Nuo 2022 m. I-ojo pusmečio iki 2023 m. I-ojo pusmečio „Dacia“ užimama rinkos dalis lengvųjų automobilių rinkoje (4,5 proc.) padidėjo 0,4 punkto.
Ilgiausiai veikiančiame pagrindiniame mažmeninės prekybos segmente „Dacia“ sustiprino savo: pirmą kartą pakilo į 2-ąją vietą ir padidino savo rinkos dalį iki 8,4 proc. (primename, kad 2022 m. „Dacia“ mažmeninės prekybos segmente Europoje padidino lengvųjų automobilių prekybos rinkos dalį iki 7,6 proc. – tuo metu tai buvo rekordinis rodiklis).
2023 m. I-ojo pusmečio apimtys visame pasaulyje (PC+LCV):
„Dacia Sandero“ | 138 978 |
„Dacia Duster“ | 111 891 |
„Dacia Jogger“ | 50 569 |
„Dacia Spring“ | 27 438 |
„Dacia Logan“ | 14 152 |
Kiti | 2 404 |
Iš viso | 345 432 |