• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilis „Duster“ tapo ne tik „Renault“ įmonių grupės augimo tarptautinėse rinkose stimulu, bet ir pasaulyje perkamiausiu „Renault“ modeliu.
„Automobilis „Duster“ – tai tikros pasaulinės sėkmės istorijos pavyzdys,“ – teigia „Renault“ įmonių grupės naujų produktų programų direktorius Arnaudas Deboeufas. „Renault“ prekės ženklo „Duster“ versija puikiai atitinka mūsų užsienio klientų poreikius ir ypač padeda bendrovei plėstis sparčiai augančiose pasaulio rinkose. O Europoje ir Viduržemio jūros baseino šalyse parduodama „Dacia“ prekės ženklo „Duster“ versija daugybės naujų klientų simpatijas pelnė dėl savo patrauklios išvaizdos ir tikrų visureigio savybių, kurias šiuo atveju jie gali įsigyti už prieinamą kainą. „Duster“ – būtent tas automobilis, kuris mums pritraukia naujus klientus.“

Iškalbinga komercinė sėkmė


Tas faktas, kad vos per ketverius metus visame pasaulyje parduota milijonas „Duster“ vienetų, iškalbingai byloja neginčijamą šio modelio sėkmę.
Šiandien „Renault“ arba „Dacia“ prekės ženklo „Duster“ gali įsigyti daugiau nei 100 šalių klientai.
„Renault“ prekės ženklo „Duster“ tapo įmonių grupės plėtros užsienio rinkose stimulu. Išleidžiamos šio automobilio versijos puikiai atitinka skirtingų rinkų klientų poreikius, pavyzdžiui, kelios šio modelio versijos yra pritaikytos šalto klimato sąlygoms ir parduodamos Rusijoje, automobiliai su „flex-fuel“ degalų įpurškimo technologija skirti Brazilijos rinkai, o versija su vairu dešinėje ir ypatinga vidaus apdaila parduodama Indijoje.

Automobilis „Duster“ tapo ne tik „Renault“ įmonių grupės augimo tarptautinėse rinkose stimulu, bet ir pasaulyje perkamiausiu „Renault“ modeliu.
„Automobilis „Duster“ – tai tikros pasaulinės sėkmės istorijos pavyzdys,“ – teigia „Renault“ įmonių grupės naujų produktų programų direktorius Arnaudas Deboeufas. „Renault“ prekės ženklo „Duster“ versija puikiai atitinka mūsų užsienio klientų poreikius ir ypač padeda bendrovei plėstis sparčiai augančiose pasaulio rinkose. O Europoje ir Viduržemio jūros baseino šalyse parduodama „Dacia“ prekės ženklo „Duster“ versija daugybės naujų klientų simpatijas pelnė dėl savo patrauklios išvaizdos ir tikrų visureigio savybių, kurias šiuo atveju jie gali įsigyti už prieinamą kainą. „Duster“ – būtent tas automobilis, kuris mums pritraukia naujus klientus.“

Iškalbinga komercinė sėkmė


Tas faktas, kad vos per ketverius metus visame pasaulyje parduota milijonas „Duster“ vienetų, iškalbingai byloja neginčijamą šio modelio sėkmę.
Šiandien „Renault“ arba „Dacia“ prekės ženklo „Duster“ gali įsigyti daugiau nei 100 šalių klientai.
„Renault“ prekės ženklo „Duster“ tapo įmonių grupės plėtros užsienio rinkose stimulu. Išleidžiamos šio automobilio versijos puikiai atitinka skirtingų rinkų klientų poreikius, pavyzdžiui, kelios šio modelio versijos yra pritaikytos šalto klimato sąlygoms ir parduodamos Rusijoje, automobiliai su „flex-fuel“ degalų įpurškimo technologija skirti Brazilijos rinkai, o versija su vairu dešinėje ir ypatinga vidaus apdaila parduodama Indijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault_56850_global_small


„Dacia“ prekės ženklo „Duster“ versiją šio automobilio pirkėjai pamėgo ir vertina dėl erdvaus salono bei tikrų visureigio savybių, kurias šiuo atveju įsigyja už ypač patrauklią kainą.

Penkios didžiausios „Duster“ rinkos



































Rinka Prekės ženklas

Bendras parduotų automobilių skaičius nuo pasirodymo rinkoje pradžios

REKLAMA

Rusija „Renault“ 151 633
Prancūzija „Dacia“ 145 612
Brazilija „Renault“ 117 303
Indija „Renault“ 85 974
Vokietija „Dacia“ 70 159


Penkios gamyklos – skirtingose pasaulio šalyse


Milijoninis „Duster“ pagamintas Kuritibos mieste (Brazilija) įsikūrusioje „Renault“ gamykloje, o faktiškai šio modelio surinkimas vyksta penkiose gamyklose, kurios veikia Pitesti (Rumunija), Kuritiboje (Brazilija), Envigado (Kolumbija), Maskvoje (Rusija) ir Čenajuje (Indija).
Nuo 2010 m. Europos, Turkijos ir Magribo rinkoms skirti „Dacia“ prekės ženklo „Duster“ gaminami Pitesti gamykloje (Rumunija). 2010 m. birželio mėn. toje pačioje gamykloje paleistas ir „Renault“ prekės ženklo  „Duster“ modelių, kurie iš pradžių buvo parduodami Vidurio Rytų, Egipto ir Afrikos šalyse, o nuo 2011 m. – ir Persijos įlankos regiono rinkose, surinkimas.
Kuritiboje (Brazilija) veikianti gamykla nuo 2011 m. spalio mėn. „Renault“ prekės ženklo „Duster“ gamino Brazilijos ir Argentinos rinkoms, o nuo 2012 m. vasario mėn. Kolumbijos Envigado gamykloje surenkami „Duster“ iškeliauja Kolumbijos, Meksikos, Ekvadoro, Čilės, Peru ir Centrinės Amerikos šalių klientams.

REKLAMA
REKLAMA

Dacia_51740_global_small


Vietinei – Rusijos – rinkai skirtas „Renault“ prekės ženklo „Duster“ Maskvoje pradėtas gaminti 2012 m. kovo mėn.
O 2012 m. gegužės mėn. paleista veikti ir Čenajaus (Indija) gamykla, iš kurios „Renault“ prekės ženklo „Duster“ iškeliauja į Indiją, Pietų Afriką ir Indoneziją, o „Dacia“ prekės ženklo „Duster“ – į Jungtinę Karalystę, Kiprą, Maltą ir Airiją.
2013 m. „Duster“ pardavimai irgi augo: per metus parduota daugiau nei 376 000 šio modelio vienetų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų