• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vasarą verslo pasaulį sudrebino žinia, kad telekomunikacių grupė „TeliaSonera“ pareiškia atleidžianti 12 metų bendrovei „Omnitel“ vadovavusį Antaną Zabulį. Kompanija pastaraisiais metais išgyvena ne pačius geriausius laikus, o naujojo vadovas Danas Strombergas interviu portalui „Delfi“ teigia, kad pertvarka ne tik vadovybėje, bet ir visoje kompanijos struktūroje buvo reikalinga prieš kelerius metus.

Vasarą verslo pasaulį sudrebino žinia, kad telekomunikacių grupė „TeliaSonera“ pareiškia atleidžianti 12 metų bendrovei „Omnitel“ vadovavusį Antaną Zabulį. Kompanija pastaraisiais metais išgyvena ne pačius geriausius laikus, o naujojo vadovas Danas Strombergas interviu portalui „Delfi“ teigia, kad pertvarka ne tik vadovybėje, bet ir visoje kompanijos struktūroje buvo reikalinga prieš kelerius metus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Manau, kad trūko atskaitomybės, atsakomybės „nuo-iki“, manau, kad reikia turėti atskirą padalinį darbui su verslo klientais, atskirą privatiems klientams ir atskirą išankstinio apmokėjimo paslaugoms. Kas tuo pasiekiama? Šiose trijose srityse buvo atskirtas klientų aptarnavimas, atskirta kainodara ir produktų vadyba“, - apie liūdnai garsėjusią „Omnitel“ komunikaciją su klientais kalbėjo D. Strombergas.

REKLAMA

Pasak jo, „Telia Sonera“ bendrovės rezultatais susirūpino dar prieš trejus metus, tačiau A. Zabulis nebuvo atleistas iškart.

„Bet problemą visuomet paprasčiau išspręsti vos jai išaiškėjus, o ne po atidėliojimų, taigi, manau, „TeliaSonera“ kiek per ilgai delsė priimdama šį sprendimą. Aš tuo neabejoju“, - interviu sakė jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų