Remiantis preliminariais televizijos auditorijos rodikliais, „Eurovizijos“ antrojo pusfinalio transliacijos vidutinė auditorija (reitingas) siekė 14,1 procento.
„Mūsų šalies gyventojai yra aktyvūs „Eurovizijos“ gerbėjai. Nuolat stebime, kiek žiūrovų Lietuvoje seka šio dainų konkurso transliacijas. Natūralu, kad didžiausio populiarumo sulaukia tie pusfinaliai ir finalai, kuriuose pasirodo Lietuvos atstovai. Tačiau net ir pirmąjį „Eurovizijos“ pusfinalį, kuriame Lietuvos atstovai nedalyvavo, šį antradienį stebėjo didelis skaičius žmonių – šios transliacijos reitingas siekė 9,1 proc., o bent trumpam buvo įsijungęs kas penktas Lietuvos gyventojas“, – teigia TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.
Palyginimui, pernai „Eurovizijos“ pusfinalio ir finalo, kuriame Lietuvai atstovavo Evelina Sašenko, reitingai siekė atitinkamai 12,4 ir 16,6 proc.
TNS LT atlieka rinkos tyrimus, viešosios nuomonės tyrimus, žiniasklaidos, reklamos ir komunikacijos monitoringą bei siūlo tyrimų sprendimus atskiriems verslo sektoriams. TNS LT vienintelė Lietuvoje taiko išskirtinius tyrimų sprendimus verslo sektoriams, tokius kaip „NeedScope™“, „CPO™“, „Conversion Model™“, „TRI*M™“.
„TNS LT“ kontroliuoja tarptautinė tyrimų kompanija „TNS Global“, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.