Skelbiama, kad vos per mėnesį premjero paskyros „Facebook'e“ „like'ų“ skaičius išaugo nuo 60 tūkst. iki beveik 130 tūkst. Tai yra rezultatas kampanijos, už kurią sumokėjo Konservatorių partija, skelbia dienraštis „The Mail on Sunday“.
Tai leido D. Cameron'ui, kuris vos prieš mėnesį pagal populiarumą „Facebook'e“ atsiliko nuo savo pavaduotojo Nick'o Clegg'o, jį aplenkti.
„Facebook'as“ neatskleidžia, kiek Konservatorių partijai kainavo toks taktinis manevras, tačiau rinkodaros specialistai dienraščiui sakė, kad tai partijai kainavo maždaug pusaštunto tūkstančio svarų sterlingų.
Tokie partijos veiksmai jau tapo patyčių objektų. „Pasirodo, kad David'as Cameron'as perka sau populiarumą. Jo ego nėra ribų, jei jis perka netikrus draugus „Facebook'e“, – premjerą pašiepė Leiboristų partijos atstovė Sheila Gilmore.
Verta paminėti, kad visai neseniai savo internetinį populiarumą britų premjerui pavyko gerokai pasididinti visai nemokamai. Reikalas tas, kad premjero nuotrauką, kurioje jis užfiksuotas kalbantis su JAV prezidentu Barack'u Obama apie situaciją Ukrainoje, žaibiškai išplito socialiniame tinkle „Twitter“. Britų komikai ir eiliniai žmonės nepraleido progos pasišaipyti iš rimtos premjero fizionomijos ir ėmė skelbti nuotraukas, kuriose parodijuoja D. Cameron'ą.