• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jungtinės Karalystės konservatorių partija išleido tūkstančius svarų sterlingų, kad padidintų savo vadovo ministro pirmininko David'o Cameron'o populiarumą socialiniuose tinkluose, skelbia Britanijos spauda.

Jungtinės Karalystės konservatorių partija išleido tūkstančius svarų sterlingų, kad padidintų savo vadovo ministro pirmininko David'o Cameron'o populiarumą socialiniuose tinkluose, skelbia Britanijos spauda.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Skelbiama, kad vos per mėnesį premjero paskyros „Facebook'e“ „like'ų“ skaičius išaugo nuo 60 tūkst. iki beveik 130 tūkst. Tai yra rezultatas kampanijos, už kurią sumokėjo Konservatorių partija, skelbia dienraštis „The Mail on Sunday“.

REKLAMA

Tai leido D. Cameron'ui, kuris vos prieš mėnesį pagal populiarumą „Facebook'e“ atsiliko nuo savo pavaduotojo Nick'o Clegg'o, jį aplenkti.

 „Facebook'as“ neatskleidžia, kiek Konservatorių partijai kainavo toks taktinis manevras, tačiau rinkodaros specialistai dienraščiui sakė, kad tai partijai kainavo maždaug pusaštunto tūkstančio svarų sterlingų.

REKLAMA
REKLAMA

Tokie partijos veiksmai jau tapo patyčių objektų. „Pasirodo, kad David'as Cameron'as perka sau populiarumą. Jo ego nėra ribų, jei jis perka netikrus draugus „Facebook'e“, – premjerą pašiepė Leiboristų partijos atstovė Sheila Gilmore.

Verta paminėti, kad visai neseniai savo internetinį populiarumą britų premjerui pavyko gerokai pasididinti visai nemokamai. Reikalas tas, kad premjero nuotrauką, kurioje jis užfiksuotas kalbantis su JAV prezidentu Barack'u Obama apie situaciją Ukrainoje, žaibiškai išplito socialiniame tinkle „Twitter“. Britų komikai ir eiliniai žmonės nepraleido progos pasišaipyti iš rimtos premjero fizionomijos ir ėmė skelbti nuotraukas, kuriose parodijuoja D. Cameron'ą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų