Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Rugsėjo 13-15 dienomis Lenkijoje Mikolaikų apylinkėse vyko vadinamasis Lenkijos ralis (Rally Poland), kuris apjungė Europos, Lenkijos ir Lietuvos ralio čempionato etapus. Mūsų šalies sportininkams tai buvo 7-asis iš 8-ių etapų šių metų čempionate. Šiame ralyje Dominykas Butvilas su šturmanu Renatu Vaitkevičiumi ne tik užsitikrino čempionų titulus Lietuvos ralio čempionato įskaitoje, bet ir buvo greičiausi serijinių automobilių (Production) klasėje tarp visų dalyvių.
Išsamiau apie ralį savo įspūdžiais dalinasi iš Lenkijos grįžęs ir jau pailsėjęs Dominykas Butvilas.
Lenkijos Ralis – rimčiausias ir bene sunkiausias išbandymas 2013 metų sezone. Jame buvo visko – didžiulė konkurencija, besikeičianti kelio danga, įnirtinga kova trasoje ir tūkstantinės žiūrovų minios šalia jos.
Kad ralis laukia nelengvas, pamatėme jau susipažinimo su trasa metu, kai nepaliaujamas lietus visiškai pakeitė kelio būklę. Žvyrkeliai Lenkijoje visai kitokie nei mūsų gimtoje Lietuvoje, o palijus tapo taip slidu, kad net paeiti neįmanoma. Varžybos vyko tokiomis neįprastomis sąlygomis, kad ne tik Lietuvos pilotams, bet ir Europos čempionato dalyviams palaikyti aukštą tempą buvo tikras iššūkis. Telkšančios balos, vanduo ir itin mažas sukibimas – taip apibūdinčiau pirmos dienos ruožus.
Kokia trasa bebūtų – ji daugmaž vienoda visiems dalyviams. Daug svarbiau atkreipti dėmesį į tai, kaip puikiai suorganizuotas šis renginys. Žiūrovų, žurnalistų ir televizijos dėmesys netgi glumino. Stovėti greičio ruože ir matyti šalia skrendantį malūnsparnį, kuris filmuos tavo važiavimą, mažų mažiausiai neįprasta. Kiekvieną dieną raliui buvo skirtos dvi valandos gyvos Eurosport kanalo transliacijos laiko – tai ypatingas dėmesys lenktynėms, perkeliantis ralio stebėjimą į visai kitą lygmenį. Skaičiuojama, kad vien paskutiniame ruože stovėjo maždaug 20 000 žiūrovų.
Antroji diena prasidėjo irgi kiek neįprastai, pasikeitus starto tvarkai, antrą dieną padėjome pirmi. „Atidaryti“ trasą ir valyti kelią visiems kitiems Europos čempionato dalyviams – neeilinė ir įdomi patirtis, gyvenime ne dažnai tai pasitaiko. Nepaisant to, kad esame iš Lietuvos, kitų šalių sportininkai, Europos čempionai ar vicečempionai visą laiką bendravo draugiškai, pagarbiai ir paprastai. Susilaukėme komplimentų ir pagyrimų už savo greitį, taip pat ir pats turėjau galimybę gyvai pasveikinti, pakomentuoti ir pasidžiaugti kitų lyderių pasiekimais. Smagu pamatyti, kad įmanoma lenktyniauti net ir su pačiais geriausiais, reikia tik tinkamo pasiruošimo ir technikos. Lenkijos komandos mus irgi priėmė draugiškai, susidomėjo galimybėmis ateityje daugiau bendradarbiauti.
Dabar mūsų komandoje yra Algis Poteliūnas, kuris padėjo užmegzti ryšį su vienu profesionaliausių sportinių tepalų gamintojų „Pakelo“, kuris yra išskirtinis Formulės-1 Ferrari komandos tiekėjas jau daugiau nei 14 metų. Be Formulės-1 yra tik viena komanda, kuri gauna visą „Pakelo“ tepalų asortimentą. Ralyje jie savo komandos dar neturėjo, todėl tai yra įdomus žingsnis ir mums. Techninis automobilio parengimas ir priežiūra yra labai svarbi, o bendrauti tiesiai su žmonėmis, kurie kuria produktus Formulės-1 komandomis, yra neeilinė galimybė tobulėti. Tai tik pradžia, kartu ieškome tolimesnių galimybių ir rėmėjų, kurie leistų daugiau startuoti užsienyje. Kalbame bei deramės su Lenkijos komandomis ir jau dabar planuojame 2014 metų sezoną.
Ralyje užimta 11 vieta bendroje įskaitoje ir pirmoji vieta tarp serijinių, vadinamosios Production, klasės automobilių man asmeniškai yra fantastiškas pasiekimas ir dar vienas laiptelis aukštyn. Taip pat labai džiaugiuosi, jog pavyko laimėti antrąjį iš eilės Lietuvos čempionato etapą, tokiose sudėtingose varžybose. Dėkoju visiems konkurentams už kovą, ir užjaučiu tuos, kuriems finišo pasiekti nepavyko...
Esame be galo dėkingi komandos rėmėjams, Lenkijos automobilių federacijai už šiltą priėmimą ralyje, visiems fanams ir žiūrovams, kurių palaikymas visada yra labai reikalingas!
Daugiau „Rajd Polski“ foto:
Nuotraukos darytos Remigijaus Lapinsko
Rugsėjo 13-15 dienomis Lenkijoje Mikolaikų apylinkėse vyko vadinamasis Lenkijos ralis (Rally Poland), kuris apjungė Europos, Lenkijos ir Lietuvos ralio čempionato etapus. Mūsų šalies sportininkams tai buvo 7-asis iš 8-ių etapų šių metų čempionate. Šiame ralyje Dominykas Butvilas su šturmanu Renatu Vaitkevičiumi ne tik užsitikrino čempionų titulus Lietuvos ralio čempionato įskaitoje, bet ir buvo greičiausi serijinių automobilių (Production) klasėje tarp visų dalyvių.
Išsamiau apie ralį savo įspūdžiais dalinasi iš Lenkijos grįžęs ir jau pailsėjęs Dominykas Butvilas.
Lenkijos Ralis – rimčiausias ir bene sunkiausias išbandymas 2013 metų sezone. Jame buvo visko – didžiulė konkurencija, besikeičianti kelio danga, įnirtinga kova trasoje ir tūkstantinės žiūrovų minios šalia jos.
Kad ralis laukia nelengvas, pamatėme jau susipažinimo su trasa metu, kai nepaliaujamas lietus visiškai pakeitė kelio būklę. Žvyrkeliai Lenkijoje visai kitokie nei mūsų gimtoje Lietuvoje, o palijus tapo taip slidu, kad net paeiti neįmanoma. Varžybos vyko tokiomis neįprastomis sąlygomis, kad ne tik Lietuvos pilotams, bet ir Europos čempionato dalyviams palaikyti aukštą tempą buvo tikras iššūkis. Telkšančios balos, vanduo ir itin mažas sukibimas – taip apibūdinčiau pirmos dienos ruožus.
Kokia trasa bebūtų – ji daugmaž vienoda visiems dalyviams. Daug svarbiau atkreipti dėmesį į tai, kaip puikiai suorganizuotas šis renginys. Žiūrovų, žurnalistų ir televizijos dėmesys netgi glumino. Stovėti greičio ruože ir matyti šalia skrendantį malūnsparnį, kuris filmuos tavo važiavimą, mažų mažiausiai neįprasta. Kiekvieną dieną raliui buvo skirtos dvi valandos gyvos Eurosport kanalo transliacijos laiko – tai ypatingas dėmesys lenktynėms, perkeliantis ralio stebėjimą į visai kitą lygmenį. Skaičiuojama, kad vien paskutiniame ruože stovėjo maždaug 20 000 žiūrovų.
Antroji diena prasidėjo irgi kiek neįprastai, pasikeitus starto tvarkai, antrą dieną padėjome pirmi. „Atidaryti“ trasą ir valyti kelią visiems kitiems Europos čempionato dalyviams – neeilinė ir įdomi patirtis, gyvenime ne dažnai tai pasitaiko. Nepaisant to, kad esame iš Lietuvos, kitų šalių sportininkai, Europos čempionai ar vicečempionai visą laiką bendravo draugiškai, pagarbiai ir paprastai. Susilaukėme komplimentų ir pagyrimų už savo greitį, taip pat ir pats turėjau galimybę gyvai pasveikinti, pakomentuoti ir pasidžiaugti kitų lyderių pasiekimais. Smagu pamatyti, kad įmanoma lenktyniauti net ir su pačiais geriausiais, reikia tik tinkamo pasiruošimo ir technikos. Lenkijos komandos mus irgi priėmė draugiškai, susidomėjo galimybėmis ateityje daugiau bendradarbiauti.
Dabar mūsų komandoje yra Algis Poteliūnas, kuris padėjo užmegzti ryšį su vienu profesionaliausių sportinių tepalų gamintojų „Pakelo“, kuris yra išskirtinis Formulės-1 Ferrari komandos tiekėjas jau daugiau nei 14 metų. Be Formulės-1 yra tik viena komanda, kuri gauna visą „Pakelo“ tepalų asortimentą. Ralyje jie savo komandos dar neturėjo, todėl tai yra įdomus žingsnis ir mums. Techninis automobilio parengimas ir priežiūra yra labai svarbi, o bendrauti tiesiai su žmonėmis, kurie kuria produktus Formulės-1 komandomis, yra neeilinė galimybė tobulėti. Tai tik pradžia, kartu ieškome tolimesnių galimybių ir rėmėjų, kurie leistų daugiau startuoti užsienyje. Kalbame bei deramės su Lenkijos komandomis ir jau dabar planuojame 2014 metų sezoną.
Ralyje užimta 11 vieta bendroje įskaitoje ir pirmoji vieta tarp serijinių, vadinamosios Production, klasės automobilių man asmeniškai yra fantastiškas pasiekimas ir dar vienas laiptelis aukštyn. Taip pat labai džiaugiuosi, jog pavyko laimėti antrąjį iš eilės Lietuvos čempionato etapą, tokiose sudėtingose varžybose. Dėkoju visiems konkurentams už kovą, ir užjaučiu tuos, kuriems finišo pasiekti nepavyko...
Esame be galo dėkingi komandos rėmėjams, Lenkijos automobilių federacijai už šiltą priėmimą ralyje, visiems fanams ir žiūrovams, kurių palaikymas visada yra labai reikalingas!
Daugiau „Rajd Polski“ foto:
Nuotraukos darytos Remigijaus Lapinsko