Dominykas Butvilas 2014 metų pradžioje tapo pirmuoju nepriklausomos Lietuvos ralio sportininku pasirašiusiu sutartį su profesionalia ralio komanda. „Subaru Poland Rally Team“ Lietuvos sportininkui suteikia išskirtines galimybes kovoti dėl aukščiausių pozicijų, kadangi komandos mechanikai ir vadovai per daugybę metų yra sukaupusi didžiulę patirtį kaip automobilis turėtų būti parengiamas ralio varžyboms ir pritaikomas kiekvienam sportininkui.
Anot D.Butvilo, tokioms varžyboms sunku parinkti idealius nustatymus. „Žiedinėse varžybose gali reguliuoti automobilį, kol pasieksi maksimaliai gerą rezultatą, atsižvelgti į dangą, trasos lygumą ir pan. Tokiame ralyje ruožai permainingi. Jeigu būsiu suderinęs pakabą maksimaliam sukibimui lygiame kelyje, įvažiavus į duobėtą atkarpą skraidysiu ten kur nereikia. Jei pasirinksiu padangas nešvariam žvyrui, praradinėsiu laiką kažkur kitur. Čia svarbiausia – apgalvoti kompromisai. Automobilis yra tik įrankis geram pilotui. Jeigu vairuotojas gerai jaučia savo mašiną visomis sąlygomis – ši harmonija yra lemiama. Aš tikiuosi, kad rasime tinkamą balansą ir ritmą. Tai turės daugiausiai įtakos rezultatui,“ – dėsto vilnietis.
Europos ralio čempionato etapas Čekijoje „Barum Czech Rally Zlín“ startuoja penktadienį ir finišuos sekmadienį. Po šešių ERC etapų Dominykas Butvilas užtikrintai užima trečiąją poziciją ERC2 klasėje, nusileisdamas tik antrąją poziciją užimančiam vengrui D.Botka ir būsimo ralio šeimininkui čekui V.Stajf.
Dominykas Butvilas, vienintelis Lietuvos ralio lenktynininkas, besivaržantis Europos ralio čempionate (ERC), jau yra pasirengęs kovoti ERC etape Čekijoje. Ketvirtadienį sportininkas susipažino su trasomis, kartu su šturmanu K.Heller parengė stenogramas ir jau ruošiasi šiandien prasidėsiančiam raliui „Barum Czech Rally Zlín“.
Vis dėlto, kaip jau D.Butvilas yra minėjęs asfaltinis ralis jam bus kiek neįprastas, nes daugiausiai jis patirties turi važiuojant žvyro danga. Tačiau nemažai praktikos greičiausias Lietuvos ralio lenktynininkas įgyjo 2014 metais, kai lenktyniavo Lenkijos ralio čempionate, kuriame daugiausiai vyrauja asfaltinis ralis. Pirmą sykį startavęs tokio formato čempionate Dominykas Butvilas iškovojo Lenkijos vice čempiono titulą.
„Čekijos ralio trasos turi nemažai panašumų su Lenkijos asfaltu. Panašu, lyg į „Barum Czech Rally Zlín“ ralį būtų sutalpintas visas mano 2014 metų sezonas. Skirtingose atkarpose randu panašumų tai į vieną, tai į kitą važiuotą etapą. Šiame ralyje netrūksta siaurų vietų nelygiu asfaltu, yra daug greito plataus, lygaus kelio, miško, laukų, kalnų. Trumpai tariant, būtų sunku įvardinti, ko šio Čekijos ralio trasoms dar galėtų trūkti. Toks ralis išties atskiria tikrus ralio vairuotojus nuo mėgėjų,“ – teigia 2012 ir 2013 Lietuvos ralio čempionas D. Butvilas.
Dominykas Butvilas, vienintelis Lietuvos ralio lenktynininkas, besivaržantis Europos ralio čempionate (ERC), jau yra pasirengęs kovoti ERC etape Čekijoje. Ketvirtadienį sportininkas susipažino su trasomis, kartu su šturmanu K.Heller parengė stenogramas ir jau ruošiasi šiandien prasidėsiančiam raliui „Barum Czech Rally Zlín“.
Vis dėlto, kaip jau D.Butvilas yra minėjęs asfaltinis ralis jam bus kiek neįprastas, nes daugiausiai jis patirties turi važiuojant žvyro danga. Tačiau nemažai praktikos greičiausias Lietuvos ralio lenktynininkas įgyjo 2014 metais, kai lenktyniavo Lenkijos ralio čempionate, kuriame daugiausiai vyrauja asfaltinis ralis. Pirmą sykį startavęs tokio formato čempionate Dominykas Butvilas iškovojo Lenkijos vice čempiono titulą.
„Čekijos ralio trasos turi nemažai panašumų su Lenkijos asfaltu. Panašu, lyg į „Barum Czech Rally Zlín“ ralį būtų sutalpintas visas mano 2014 metų sezonas. Skirtingose atkarpose randu panašumų tai į vieną, tai į kitą važiuotą etapą. Šiame ralyje netrūksta siaurų vietų nelygiu asfaltu, yra daug greito plataus, lygaus kelio, miško, laukų, kalnų. Trumpai tariant, būtų sunku įvardinti, ko šio Čekijos ralio trasoms dar galėtų trūkti. Toks ralis išties atskiria tikrus ralio vairuotojus nuo mėgėjų,“ – teigia 2012 ir 2013 Lietuvos ralio čempionas D. Butvilas.