Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Įsivaizduokime tokį skelbimą: „Kviečiame registruotis pirmajam reisui į Varšuvą europine vėže“. Suguža pilna salė žmonių, būsimųjų keleivių, prieš juos „Lietuvos geležinkelių“ atstovai. Klausimų netrūksta: Kada įvyks pirmasis Rail Baltica-1 reisas iš Kauno į Varšuvą? – Galbūt 2016 metais. Kokiu greičiu lėksime Rail Baltica-1 trasa nuo Kauno iki Lenkijos sienos? – Maždaug 60 km, panašiai ir už Lenkijos sienos, kelionė į Varšuvą truks apie 10 valandų.

Ar padidės keleivių srautas į Lenkijos pusę, nutiesus Rail Baltica-1? – Tikrai nepadidės, nes greitis liks toks pat, kaip kad buvo, o keleiviams svarbiausias dalykas – kelionės laikas. Ar nutiesus europinę vėžę išaugs krovinių srautai? – Vien dėl vėžės jie neišaugs, krovinių pritraukimas yra derybų, tarifų ir kitų veiksmų klausimas. Tai kokia galų gale tų Šeštokų reikšmė? – Palyginkite: per Šeštokus į Lenkiją kasmet važiuoja vos 10 tūkst. keleivių, o Rytų kryptimi į Rusiją ir Baltarusiją – 900 tūkst., t.y. 90 kartų daugiau, dauguma jų – tranzitiniai. 2012 m. per Šeštokus pervežta vos 0,2 mln.t. krovinių, kitomis tarptautinėmis kryptimis - 34,5 mln. t, t.y. 170 kartų daugiau. Žodžiu, Šeštokų krypties reikšmė Lietuvai yra tikrai menka.

Kada bus įgyvendintas kito - greitojo geležinkelio Rail Baltica-2 projektas? – Apie 2025 metus. Ar Rail Baltica-2 trasa nuo Lenkijos sienos eis per Kauną, ar tiesiai į Vilnių? – Nežinome. Ar Lenkija rengiasi tiesti Rail Baltica-2 liniją? Neturime žinių. Ar duos Europos Sąjunga pinigų Rail Baltica-2 geležinkeliui? – Niekas nežino. Kas dabar vyksta Rail Baltica-2 projekte? – Rengiamės užsakyti studiją projektui pagrįsti. Ką darysite, jei projektas pasirodys ekonomiškai nepagrįstas? – Nežinome. Kam iš viso reikalinga Rail Baltica – ir pirmoji, ir antroji? – Neturime supratimo.
Visas straipsnis "Kada baigsis Rail Baltica absurdo teatras?" - internete
Aferistai ieškokit 240-260milijonų Marijampolės atstatymui.Tiesimas per miesto centrą,gyvenamus rajonus,suardymas gatvių ir 5 tunelių kasimas,plius 15km 5,5m aukščio Berlyno sienos statymas dar kainuos apie 100milijonų.Rusų KGB generolas Jakuninas su savo pavaldiniais iš Lietuvos geležinkelių,prezidentūros,vyriausybės ir seiminių komunistinių gaujų pastangomis parodė eurosojuzui špygą o,latvius su estais paliko už borto.Lenkai šioj afioroj nedalyvauja.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų