Didžiausias Lietuvoje kepyklėlių tinklas „Crustum“ per š.m. sausį – rugsėjį pasiekė 1,8 mln. litų pardavimus, t.y. 50 proc. didesnius nei praėjusiais metais tuo pačiu metu. Nepaisant augančių žaliavų kainų ir mažos šalies gyventojų perkamosios galios, rezultatus gerinusios „Crustum“ kepyklėlės spalio pradžioje sulaukė ir milijoninio kliento.
„Reikšmingos įtakos pardavimų augimui turėjo per dvejus veiklos metus suformuotas ir toliau plečiamas lojalių klientų ratas. Kaip ir verslo pradžioje, taip ir šiuo metu rinkoje jaučiamas šviežių, kokybiškų, natūralių duonos ir konditerijos gaminių poreikis. Tiesa, dėl minėtų reikalavimų produkcijai, jos pirkėjas yra vidutines ir aukštesnes pajamas gaunantis šalies gyventojas, o tokių, dėl situacijos darbo rinkoje ir emigracijos, skaičius nėra didelis“, – sako „Crustum“ Kauno skyriaus direktorė Roberta Rutkauskienė.
Pasak jos, klientų išlaikymui ir naujų pritraukimui „Crustum“ daug investuoja į produkcijos asortimentą – jis nuolat papildomas, keičiamas. „Nuo pirmosios kepyklėlės atidarymo, atsižvelgiant į pirkėjų atsiliepimus, produkto populiarumą, iki šiol 10–20 proc. asortimento atnaujinta. Tokios strategijos ketiname laikytis ir ateityje. Tuo tarpu produkcijos kainos nekeitėme – jos nedidinome, nors per pastaruosius metus tam tikrų žaliavų kaina augo net iki 50 proc.", – sako R. Rutkauskienė.
Pasibaigus trečiam š.m. ketvirčiui, spalio 1 d., „Crustum“ sulaukė milijoninio kliento, o š.m. vasarą, liepos pradžioje, atidarė šeštąją tinklo kepyklėlę Klaipėdoje. Kitos penkios „Crustum“ veikia Vilniuje ir Kaune. Bendros investicijos į „Crustum“ tinklo plėtrą šiuo metu siekia 3 mln. litų.