• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kas būna, kai vokiečiai prisiliečia prie amerikietiško automobilio arba Chrysler Crossfire, automobilis vietoj degtukų mergaitės.



Amerikiečiai dar nesugebėjo pagaminti automobilio, kuris įtiktų europiečio skoniui. Gatvėse galima pamatyti Voyager, 300 serija, gal dar koks senas Neon... Viskas, paprastam bičui daugiau Chrysler automobilių ir neateitų į galvą. Deja, yra dar vienas toks Chrysler, kuris gali būti nebloga alternatyva sportiško ir išskirtinio automobilio ieškančiam žmogui.
Gaminant „Crossfire“ į pagalbą buvo pakviesti vokiečiai. Tiksliau sakant „Crossfire“ (ang. kryžminė ugnis), galime interpretuoti, kaip dvieju gamintojų sąjungą. Gamintas jis buvo Vokietijoje, „Karmann“ gamykloje. O važiuoklės donoru tapo pirmos kartos  „Mercedes SLK“ (R170). „CrossFire“ taip pat naudojo ir „Mercedes“ variklius: 3,2 litro 218 ag ir 3,2 litro 330ag, kuris buvo naudotas „SLK AMG“ modelyje.  218 ag turintis variklis leidžia automobiliui įsibėgėti iki 100km/h per 6,9 sek., o galingesnis per  5,1 sek. Atitinkamai, variklių sukimo momentai yra 310Nm ir 420Nm. Degalų sąnaudos nuo 11l/100km iki 14l/100km. Maksimalus automobilio greitis, turinčio 218 ag yra 242 km/h, o galingesnio – 250km/h. Turint tiek galios rezultatas nėra džiuginantis. Automobilis buvo komplektuojamas su automatine 5 pavarų greičių dėže ir mechanine 6 pavarų.




Perkant  „Chrysler Crossfire“ mes gauname vokišką surinkimo kokybę, vokišką važiuoklę ir vokišką variklį. Skiriasi tik kėbulas ir vidaus apdaila. Būtent šie dalykai ir nuvilia. Salono medžiagos ne tokios malonios liesti, kartais prie didesnių šalčių siaubingai barška. Viduje rasime viską, kas priklauso tokiam automobiliui: odinis salonas, klimato kontrolės sistema, gera garso aparatūra. Kėbulo dizainas tikrai išskirtinis. Žinomas autožurnalistas ir televizijos laidos „Top Gear“ vedėjas Jeremy Clarkson apibūdino šio automobilio išvaizdą, kaip „šikantis šuo“. Taip smerkti dizainerių neverta. Viskas ką jie bandė padaryti – tai suteikti automobiliui retro stilistiką, o susijungiančiomis šoninėmis kėbulo linijomis atspindėti  „Crossfire“  vardą.


Sportišką „Crossfire“ automobilį malonu vairuoti kasdien. Galingas ir patikimas variklis dirba užtikrintai, neįsitempęs. Puikiai valdomas posūkiuose. Esant slidesnei kelio dangai labai smagu paslydinėti šonu. Dėl „Mercedes“ daigiasvirties galinės pakabos, automobilį labai lengva grąžinti į normalią važiavimo trajektoriją.
Visgi nepamirškime, kad „Chrysler Crossfire“ tėra automobilis, o automobiliai, kaip ir kita technika yra linkusi gesti. Kadangi šis automobilis pagamintas ant „SLK“ bazės, jis yra patikimas. Jeigu automobilis sugenda, tai tipiškai gedimai pasireiškia važiuoklėje. Priekyje greit susidėvi vairo traukės, todėl automobilio valdymas tampa ne toks tikslus. Galinėje dalyje lūžta spyruoklės. Didžiausia bėda – rūdys. Beveik visi savininkai skundžiasi, jog jų „Crossfire“ kėbulas rūdija.


„Crossfire“ – vienas patikimiausių „Chrysler“, nes pagamintas ant vokiško automobilio bazės. Išskirtinės išvaizdos kėbulas po savimi slepia „Mercedes SLK“. Skirtumas tik tas, jog „SLK“ tokių pačių gamybos metų bus brangesnis. Kelis nedidelius trūkumus turintis „Crossfire“ yra puikus sportinis automobilis tiems, kas mėgsta išsiskirti iš minios.



Kas būna, kai vokiečiai prisiliečia prie amerikietiško automobilio arba Chrysler Crossfire, automobilis vietoj degtukų mergaitės.



Amerikiečiai dar nesugebėjo pagaminti automobilio, kuris įtiktų europiečio skoniui. Gatvėse galima pamatyti Voyager, 300 serija, gal dar koks senas Neon... Viskas, paprastam bičui daugiau Chrysler automobilių ir neateitų į galvą. Deja, yra dar vienas toks Chrysler, kuris gali būti nebloga alternatyva sportiško ir išskirtinio automobilio ieškančiam žmogui.
Gaminant „Crossfire“ į pagalbą buvo pakviesti vokiečiai. Tiksliau sakant „Crossfire“ (ang. kryžminė ugnis), galime interpretuoti, kaip dvieju gamintojų sąjungą. Gamintas jis buvo Vokietijoje, „Karmann“ gamykloje. O važiuoklės donoru tapo pirmos kartos  „Mercedes SLK“ (R170). „CrossFire“ taip pat naudojo ir „Mercedes“ variklius: 3,2 litro 218 ag ir 3,2 litro 330ag, kuris buvo naudotas „SLK AMG“ modelyje.  218 ag turintis variklis leidžia automobiliui įsibėgėti iki 100km/h per 6,9 sek., o galingesnis per  5,1 sek. Atitinkamai, variklių sukimo momentai yra 310Nm ir 420Nm. Degalų sąnaudos nuo 11l/100km iki 14l/100km. Maksimalus automobilio greitis, turinčio 218 ag yra 242 km/h, o galingesnio – 250km/h. Turint tiek galios rezultatas nėra džiuginantis. Automobilis buvo komplektuojamas su automatine 5 pavarų greičių dėže ir mechanine 6 pavarų.




Perkant  „Chrysler Crossfire“ mes gauname vokišką surinkimo kokybę, vokišką važiuoklę ir vokišką variklį. Skiriasi tik kėbulas ir vidaus apdaila. Būtent šie dalykai ir nuvilia. Salono medžiagos ne tokios malonios liesti, kartais prie didesnių šalčių siaubingai barška. Viduje rasime viską, kas priklauso tokiam automobiliui: odinis salonas, klimato kontrolės sistema, gera garso aparatūra. Kėbulo dizainas tikrai išskirtinis. Žinomas autožurnalistas ir televizijos laidos „Top Gear“ vedėjas Jeremy Clarkson apibūdino šio automobilio išvaizdą, kaip „šikantis šuo“. Taip smerkti dizainerių neverta. Viskas ką jie bandė padaryti – tai suteikti automobiliui retro stilistiką, o susijungiančiomis šoninėmis kėbulo linijomis atspindėti  „Crossfire“  vardą.


Sportišką „Crossfire“ automobilį malonu vairuoti kasdien. Galingas ir patikimas variklis dirba užtikrintai, neįsitempęs. Puikiai valdomas posūkiuose. Esant slidesnei kelio dangai labai smagu paslydinėti šonu. Dėl „Mercedes“ daigiasvirties galinės pakabos, automobilį labai lengva grąžinti į normalią važiavimo trajektoriją.
Visgi nepamirškime, kad „Chrysler Crossfire“ tėra automobilis, o automobiliai, kaip ir kita technika yra linkusi gesti. Kadangi šis automobilis pagamintas ant „SLK“ bazės, jis yra patikimas. Jeigu automobilis sugenda, tai tipiškai gedimai pasireiškia važiuoklėje. Priekyje greit susidėvi vairo traukės, todėl automobilio valdymas tampa ne toks tikslus. Galinėje dalyje lūžta spyruoklės. Didžiausia bėda – rūdys. Beveik visi savininkai skundžiasi, jog jų „Crossfire“ kėbulas rūdija.


„Crossfire“ – vienas patikimiausių „Chrysler“, nes pagamintas ant vokiško automobilio bazės. Išskirtinės išvaizdos kėbulas po savimi slepia „Mercedes SLK“. Skirtumas tik tas, jog „SLK“ tokių pačių gamybos metų bus brangesnis. Kelis nedidelius trūkumus turintis „Crossfire“ yra puikus sportinis automobilis tiems, kas mėgsta išsiskirti iš minios.



REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų