Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nors paplitusi nuomonė jog TU 144 yra Concorde kopija ištiesų abu lėktuvus sieja tik strėlinis fiuzialežo panašumas. Techniniu požiuriu jiedu turėjo pakankamiai skirtumų, kaip ir savų pliusų bei minusų.
Nesutikčiau-''Tupolevas'' į orą pakilo anksčiau,negu ''concorde-as''.Antra-gerokai prieš keleivinę šio lėktuvo versiją rusai bandė ''sotką'' (Tu-100)-strateginį viršgarsinį raketnešį,skirtą naikinti NATO lėktuvnešiams.''Sotka'' kaip du vandens lašai buvo panašus į ''Tu 144'',tik kiek mažesnis.Dėl raketinės ginkluotės tobulėjimo,''sotkos'' projektas buvo ''užrauktas'',tačiau konstrukcijos idėja išliko.
@senux
Tikriausiai todėl ir pakilo anksčiau, kad kažkokiu būdu buvo nukopijuoti Konkordo brėžiniai ir paskubėta aplenkti Konkordą, kad atrodytų, jog rusai sukūrė pirmi.
Todėl, kad pagal patentų politiką "Tu" buvo "Concorde" kopija...
nesuprantu vieno dalyko: Kodėl, nėra paminima, kad ir TSRS buvo sukūrę ir sėkmingai galėjo naudotis Andraino Tupolevo konstruktorių biuro pastatytu viršgarsiniu laineriu "TU-144"? nebuvo jis prastesnis nei "Concordas". tik buvo keletas trukūmų, (Le Burže aviacijos šventės katastrofa ir bandant variklį naują įvykusi katastrofa). Tačiau nereikia apsiriboti vien tik Concordu.
REKLAMA
REKLAMA
„Concorde“ istorija: taip greitai nebeskrisime niekad