„Coca Cola“ kompanija pirmaujančio reklamos bei rinkodaros tinklapio Adage.com buvo apdovanota už geriausią rinkodarą 2011-aisiais. Svarbiausias bendrovės prekės ženklas, „Coca Cola“, jau 12 metų pirmauja brangiausių prekės ženklų sąraše.
Džiaugdamasis šiuo apdovanojimu Joe Tripodi, kompanijos viceprezidentas, atsakingas už rinkodarą bei komerciją, pripažino, jog bendrovės rinkodaros strategija toli gražu ne visada buvo tokia sėkminga: „Tiesą sakant, mes visi nuoširdžiai manome, jog prieš kokius 10 metų, kompanija buvo tapusi pernelyg arogantiška ir išpuikusi“, - sakė jis.
J.Tripodi darbą bendrovėje pradėjo 2007 metų viduryje, kuomet, anot Adage.com tinklapio, įmonės rinkodara buvo tapusi „tingi ir siauraprotiška“, reklaminė strategija – pernelyg nenuosekli, o pati kompanija buvo pernelyg priklausoma nuo jos svarbiausio prekės ženklo „Coca Cola“.
Vis dėlto, kompanijai pavyko atsigauti - Adage.com teigimu, „Coca Cola“ kompanija nusipelnė apdovanojimo už geriausią rinkodarą pirmiausiai dėl to, jog puikiai suderina didelėms įmonėms tinkamas rinkodaros strategijas su savo mažesnių prekės ženklų skatinimu įvairiomis netradicinėmis ir nedidelio biudžeto reikalaujančiomis priemonėmis.
„Pirmasis dalykas, kurį išaiškiname savo rinkodaros specialistams, yra jokiu būdu nesakyti, kad mažo prekės ženklo kampanija nepavyks vien todėl, jog neturime tam didelio biudžeto. Tai visiška nesąmonė,“ – pasakojo Joe Tripodi.
2011-ieji „Coca Cola“ kompanijai buvo sėkmingi: „Diet Coke“ aplenkė „Pepsi“ ir tapo antras pagal populiarumą gaivusis gėrimas Amerikoje, o svarbiausio prekės ženklo „Coca Cola“ vertė išaugo 3 proc. Bendrovės vadovai tikisi iki 2020 metų padvigubinti pajamas ir per dieną parduoti apie 3 milijardus gėrimų.
Naujausia įmonės iniciatyva – išleisti 1,4 milijardo baltų „Coca Cola“ skardinių, iš kurių pardavimų gauti pinigai skiriami paremti organizacijai, siekiančiai apsaugoti poliarines meškas.