• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Coca-Cola“ išlieka stipriausias ir vertingiausias nealkoholinių gėrimų prekės ženklas pasaulyje, o šio statuso ilgaamžiškumą labiausiai galima paaiškinti žinomumu ir reputacija, kurią stiprina inovatyvių produktų kūrimas ir plataus masto rinkodaros kampanijos, skelbia tarptautinė prekės ženklų tyrimų kompanija „Brand Finance“.

„Coca-Cola“ išlieka stipriausias ir vertingiausias nealkoholinių gėrimų prekės ženklas pasaulyje, o šio statuso ilgaamžiškumą labiausiai galima paaiškinti žinomumu ir reputacija, kurią stiprina inovatyvių produktų kūrimas ir plataus masto rinkodaros kampanijos, skelbia tarptautinė prekės ženklų tyrimų kompanija „Brand Finance“.

REKLAMA

Į kasmetinį jos nealkoholinių gėrimų reitingą „Brand Finance Non-Alcoholic Drinks“ įtraukiami 25 stipriausi ir vertingiausi pasaulyje nealkoholinių gėrimų prekių ženklai.

„Coca-Cola“ prekės ženklą „Brand Finance“ dabar įvertino 33,5 mlrd. JAV dolerių – bemaž dukart daugiau nei artimiausio konkurento „Pepsi“, kuris vertas 18,3 mlrd. dolerių.

Trečioje šio reitingo eilutėje išliko „Red Bull“ (7,0 mlrd. dolerių), ketvirtoje atsidūrė „Monster Energy“ (6,8 mlrd. dolerių), o penktoje – „Nescafe“ (6,0 mlrd. dolerių).

REKLAMA
REKLAMA

Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko „Gatorade“ (4,9 mlrd. dolerių), „Dr Pepper“ (4,4 mlrd. dolerių), „Sprite“ (4,2 mlrd. dolerių), „Nongfu Spring“ (4,1 mlrd. dolerių), „Lipton“ (3,0 mlrd. dolerių).

„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau kaip 100 ataskaitų, kuriose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų