„Mūsų gėrimai užima lyderio pozicijas gazuotų ir negazuotų paruoštų vartoti gėrimų kategorijose – pardavimai auga. Nuolat stipriname savo pozicijas vartotojams siūlydami jiems aktualių produktų ir būdami konkurencingi“, – dienraščiui sakė „Coca-Cola HBC“ Baltijos regiono prekybos vadovas Valdas Pakštys.
Anot jo, bendrovė neatskleidžia, kiek pavyko parduoti alkoholinių gėrimų, kai tapo „The Edrington Group“ alkoholinių gėrimų platintoja mūsų šalyje ir nuo praėjusių metų liepos vartotojams pasiūlė stipraus alkoholio. „Coca-Cola HBC“ pajamos pernai siekė 50,8 mln. eurų – 2,6 proc. daugiau nei pernai.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.