Kitaip negu kiti automobiliai, kuriems užtenka minimalių pakeitimų, jog atrodytų puikiai, žmonės perkantys „Cobra“ automobilius ir kurpiantis įvairiausio plauko projektus siekia parodyti savo individualumą. Todėl niekada nerasite tokio pačio projekto.
Pamirškite subtilumą, čia jo nerasite.
Iš anglies pluošto pagamintos detalės čia atlieka labai svarbų aerodinaminį vaidmenį.
Šio automobilio savininkas šį projektą pradėjo ne veltui. Norėjo išskirtinio projekto, kurio gatvėje neišvystumėte du kartus iš eilės. Ne veltui po variklio dangčiu slepiasi dvylikos cilindrų motoras.
Keletas įdomių faktų apie variklį. Šešių litrų, dvylikos cilindrų motoras turintis „TwinSpark“ technologiją. „Alfa Romeo“ markės savininkai iškart supras, jog vienam cilindrui atitenka po dvi žvakes. Taigi šis galiūnas reikalaus ne dvylikos, bet dvidešimt keturių žvakių. Šiuo metu variklis išsuka maždaug penkis šimtus arklio galių ir 720 NM sukimo momentą.
Nuėmus automobilio kėbulą, išvysime „Magnus“ specialistų sukurptą važiuoklę, kuri kadaise buvo montuojama į „C4 Corvette“ modelį.
Ar dar kada nors matėte seksualesnį automobilio siluetą?
Barakudų su šiuo automobiliu nepavėžinsi. Viskas orientuota į vairuotoją.