Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kosminis erdvėlaivis - taip būtų galima pavadinti naująjį „Citroen“ šeimyninį vienatūrį „C4 Picasso“. Ekstravagantiškų linijų automobilis buvo sutiktas šiltai visame pasaulyje. „Citroen“ šiandien pranešė, jog sulaukė daugiau kaip 8000 išankstinių naujojo miniveno užsakymų.
Kartu su šia džiugia žinia, prancūzai taip pat paskelbė ir pusmečio pardavimų rezultatus. Pasak kompanijos atstovų, naujų „Citroen“ automobilių paklausa už senojo žemyno ribų išaugo net 23 procentais. Patys populiariausi markės modeliai buvo pigus „C-Elysee“ ir „C4 L“ sedanas.
Paklausa daugiausiai augo Kinijoje ir Lotynų Amerikoje. Šiose rinkose „Citroen“ automobilių paklausa išaugo beveik trigubai.
„Citroen“ kompanijos atstovas teigia, jog ateityje kompanija planuoja koncentruotis ne tik į senojo žemyno pirkėjus, bet ir į Azijos, Australijos, Pietų Amerikos ir galbūt net gi Šiaurės Amerikos pirkėjus.
Kosminis erdvėlaivis - taip būtų galima pavadinti naująjį „Citroen“ šeimyninį vienatūrį „C4 Picasso“. Ekstravagantiškų linijų automobilis buvo sutiktas šiltai visame pasaulyje. „Citroen“ šiandien pranešė, jog sulaukė daugiau kaip 8000 išankstinių naujojo miniveno užsakymų.
Kartu su šia džiugia žinia, prancūzai taip pat paskelbė ir pusmečio pardavimų rezultatus. Pasak kompanijos atstovų, naujų „Citroen“ automobilių paklausa už senojo žemyno ribų išaugo net 23 procentais. Patys populiariausi markės modeliai buvo pigus „C-Elysee“ ir „C4 L“ sedanas.
Paklausa daugiausiai augo Kinijoje ir Lotynų Amerikoje. Šiose rinkose „Citroen“ automobilių paklausa išaugo beveik trigubai.
„Citroen“ kompanijos atstovas teigia, jog ateityje kompanija planuoja koncentruotis ne tik į senojo žemyno pirkėjus, bet ir į Azijos, Australijos, Pietų Amerikos ir galbūt net gi Šiaurės Amerikos pirkėjus.