Anuomet „Citroen“ buvo nepriklausomas automobilių gamintojas, kuris po savo sparnu buvo priglaudęs vieną geidžiamiausių markių pasaulyje - „Maserati“. 1970-aisiais metais „Citroen“ pristatė savo modelių gamos flagmaną - elegantiškąjį „Citroen SM“, kuris nugalėjo „Europos metų automobilio“ rinkimuose ir pelnė daugybę simpatijų Jungtinėse Valstijose.
„Citroen SM“ buvo komplektuojamas su vienu iš dviejų 6 cilindrų motorų : 2,7 arba 3,0 litrų. Tačiau „Citroen“ ir „Maserati“ inžinieriai norėjo variklių gamą praplėsti dar vienu jėgos agregatu, tik šį kartą - 8 cilindrų.
Kadangi „Citroen“ koncernui priklausė „Maserati“, kurie turėjo nemažai patirties kuriant ir tobulinant V formos, 8 cilindrų širdis, projekto kūrimo ir tobulinimo buvo atliekami ne Prancūzijoje, o „Maserati“ gamykloje - Italijoje.
Tai nebuvo absoliučiai naujas variklis. Jis gimė iš „Maserati Merak“ 3,0 litrų, 6 cilindrų jėgos agregato. Inžinieriai tiesiog pridėjo 2 cilindrus, o tiksliau - 2,5 cilindro iš vieno variklio bloko ir dar papildomus 1,5 cilindro iš antro variklio bloko.
Įmontavę naująjį 8 cilindrų variklį į „Citroen SM“, inžinieriai iš Italijos su vieninteliu prototipu pravažiavo daugiau nei 40 000 kilometrų skirtingais Italijos keliais bei lenktynių trasose.
Deja, tolimesnį automobilio tobulinimą sustabdė „Citroen“ markės bankrotas. Nepriklausomybės siūlą nukirpo „PSA“ koncernas, kuris „Maserati“ markę pardavė Alejandro De Tomaso. Kadangi „Citroen SM V8“ projektas buvo kuriamas „Maserati“ gamykloje, tolimesnis projekto tobulinimas buvo sustabdytas.