Automobilių gamintoja iš Prancūzijos „Citroen“ keičia savo prekės ženklą. Bendrovė pristatė savo naująjį logotipą, kuriuo siekia pabrėžti savo modernumą. Atnaujintame prekės ženkle vyrauja raudonos ir baltos spalvos, klasikinės laužtos linijos, kurios yra kiek suapvalintos. Taip pat nuspręsta pereiti prie trimatės grafikos.
Nuo 1985-ųjų prekinio ženklo dizaino nekeitę Prancūzijos automobilių gamintojai teigia, jog naujasis logotipas taps atspirties tašku kompanijos įvaizdžio, rinkodaros ir bendradarbiavimo su kitomis suinteresuotomis šalimis srityse.
Pasak „Citroen” atstovų, naujoji logotipo išvaizda atspindės labiau savimi pasitikinčią ir modernesnę kompaniją. Suapvalintų formų prekės ženklas taip pat turėtų patraukti žmonių, kurie nėra susipažinę su „Citroen“.
Bendrovės atstovų teigimu, ateinančiais metais kompanija taip pat ketina atgaivinti prabangių automobilių modelių DS gamybą. Minėti aukščiausios klasės automobiliai rinkoje pasirodė 1955-aisiais ir buvo gaminami iki 1976-ųjų.
2008-aisiais „Citroen“ pardavimas pasaulyje smuko 11,3 proc.