Citroen C1 Urban Ride
Nežinome ką gamintojai nori apgauti, tačiau kokia prasmė pavadinti serijinei gamybai paruoštą modelį konceptu? Būtent toks yra „Citroen C1 Urban Ride“. Nors automobilis vadinamas konceptu, tačiau padidinto pravažumo hečbekas atrodo kaip serijinei gamybai paruoštas modelis.
„Citroen“ dar nepatvirtino kada pradės šio modelio gamybą, tačiau „C1 Urban Ride“ kompanijos atstovybėse turėtų pasirodyti kitąmet. Vargu ar „Citroen“ norėtų tempti gumą ir leisti savo konkurentams pasigrobti didžiąją dalį pyrago.
Kadangi tokie automobiliai yra labai populiarūs tarp jaunų žmonių, nenuostabų, kad „C1 Urban Ride“ atrodo kaip mielas gyvūnėlis.
Citroen C4 Cactus AirFlow
Daugeliui gali pasirodyti, kad „C4 Cactus AirFlow“ atrodo kaip prastai suręsta pašiūrė, tačiau šis padidinto pravažumo automobilis slepia inovatyvią ir dar niekur nematytą hibridinę jėgainę.
„Citroen“ kompanija nusprendė į pakankamai didelį ir erdvų automobilį sumontuoti analogų neturinčią hibridinę jėgainę, kurią sudaro benzininis variklis ir pakankamai talpus oro balionas. Jis atstoja sunkias ir nelabai efektyvias baterijas.
Dėl puikų aerodinaminių savybių ir efektyvios hibridinės jėgainės, šis automobilis šimtui kilometrų suvartoja vos 2 litrus benzino. Įspūdinga? Dar ir kaip.
Jubiliejinis Peugeot 208 GTI
Įprastai, jubiliejiniai modeliai yra beviltiški. Automobilių gamintojai jubiliejinius modelius nudažo išskirtine spalva, uždeda kita spalva nudažytus ratlankius, padidina kainą ir sako - „Nuostabus ir analogų neturintis modelis“.
Tačiau „Peugeot Sport“ specialistai atrodo turi kitokį supratimą kaip reikia kurti jubiliejinius modelius. Už sportiškiausius modelius atsakinga divizija iš 1,6 litro turbininio motoro išspaudė 208 arklio galias, 300 Nm sukimo momentą, sumontavo riboto praslydimo diferencialą, žemo profilio padangas ir lengvesnius ratlankius.
Visi šie pakeitimai leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,5 sekundės ir pasiekti 230 km/val. greitį.
Peugeot Exalt
Pats įdomiausia modelis „Peugeot“ stende buvo štai šis „Exalt“ konceptas. Pirmą kartą Pekino automobilių parodoje pristatytas modelis demonstruoja naują „Peugeot“ dizaino kryptį.
Tačiau įdomu yra tai, kad agresyvios kėbulo detalės ne tik priverčia seilėtis, bet ir padeda pagerinti automobilio aerodinamiką ir sumažinti vidutines kuro sąnaudas.
4,7 metro ilgio, 1700 kilogramų sveriantis sedanas turi 1,6 litro, keturių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 270 arklio galių ir 330 Nm sukimo momentą. Jis savo galią siunčia į priekinius varomuosius ratus. Tuo tarpu galinių ratų judėjimu rūpinasi 50 kW galingumo elektrinis motoras. Bendras jėgainės pajėgumas siekia 340 arklio galių.