Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
1974 metais, Paryžiaus automobilių parodoje, Citroen pristatė vieną charizmatiškiausių kompanijos modelių - Citroen CX. Anuomet automobilis parodos lankytojus nustebino išraiškingu dizainu, netradiciniais sprendimais, hidropneumatine pakaba ir naujausiomis technologijomis.
Naująjį automobilį įvertino ne tik parodos lankytojai, bet ir „Europos metų automobilio“ konkurso organizatoriai. Būtent 1974 metais geriausiu nauju automobiliu tapo ne kas kitas, o Citroen CX.
Komisijos nariai šį automobilį gyrė dėl nuostabaus dyzelinio variklio, aukščiausio lygio komforto, išskirtinumo ir nepriekaištingų valdymo savybių. Tačiau, tai buvo ne vienintelis Citroen CX iškovotas prizas. Automobilis taip pat gavo daugybę apdovanojimų už saugumą ir dizainą.
4,63 metro ilgio sedanas Europą sugebėjo užkariauti dėl vienos labai svarbios priežasties. Prasidėjusi naftos krizė privertė daugelį europiečių ieškoti ekonomiškų automobilių, kurie leistų sumažinti išlaidas kurui. Citroen norėdama patenkinti pirkėjų norus, į CX modelį sumontavo dyzelinį variklį. Tai buvo pirmasis Citroen markės sedanas, kuris turėjo dyzelinį variklį.
Per daugelį gamybos metų Citroen aerodinamiškąjį sedaną nuolatos tobulino. 1975 metais buvo pristatytas universalo kėbulas, 1977 pristatyta GTi versija su tiesioginį įpurškimą turėjusiu benzininiu varikliu, o 1985 metais automobilis gavo ABS sistemą.
Nuo 1974 iki 1991 metų Citroen visame pasaulyje pardavė daugiau kaip 1,2 milijono automobilių.
1974 metais, Paryžiaus automobilių parodoje, Citroen pristatė vieną charizmatiškiausių kompanijos modelių - Citroen CX. Anuomet automobilis parodos lankytojus nustebino išraiškingu dizainu, netradiciniais sprendimais, hidropneumatine pakaba ir naujausiomis technologijomis.
Naująjį automobilį įvertino ne tik parodos lankytojai, bet ir „Europos metų automobilio“ konkurso organizatoriai. Būtent 1974 metais geriausiu nauju automobiliu tapo ne kas kitas, o Citroen CX.
Komisijos nariai šį automobilį gyrė dėl nuostabaus dyzelinio variklio, aukščiausio lygio komforto, išskirtinumo ir nepriekaištingų valdymo savybių. Tačiau, tai buvo ne vienintelis Citroen CX iškovotas prizas. Automobilis taip pat gavo daugybę apdovanojimų už saugumą ir dizainą.
4,63 metro ilgio sedanas Europą sugebėjo užkariauti dėl vienos labai svarbios priežasties. Prasidėjusi naftos krizė privertė daugelį europiečių ieškoti ekonomiškų automobilių, kurie leistų sumažinti išlaidas kurui. Citroen norėdama patenkinti pirkėjų norus, į CX modelį sumontavo dyzelinį variklį. Tai buvo pirmasis Citroen markės sedanas, kuris turėjo dyzelinį variklį.
Per daugelį gamybos metų Citroen aerodinamiškąjį sedaną nuolatos tobulino. 1975 metais buvo pristatytas universalo kėbulas, 1977 pristatyta GTi versija su tiesioginį įpurškimą turėjusiu benzininiu varikliu, o 1985 metais automobilis gavo ABS sistemą.
Nuo 1974 iki 1991 metų Citroen visame pasaulyje pardavė daugiau kaip 1,2 milijono automobilių.