Galbūt būsimojo „Citroen C4 Picasso“ vienatūrio permainų ir negalima pavadinti revoliucinėmis, kadangi naujuose prancūziškuose modeliuose neatsiras trečios ratų ašies arba durų stoge, tačiau net ir neturėdamas šių atributų Ženevos parodai parengtas „Citroen Technospace“ konceptas yra ne mažiau vertas dėmesio.
Prieš porą dienų internete pasirodžiusiose slapta darytose nuotraukose buvo užfiksuotas būtent šis konceptas, kuris kaip skelbia ir pati prancūzų kompanija, yra naujos kartos „C4 Picasso“ demonstracija. Koncepcinio modelio debiutas įvyks kovą, o balandį jau turėtume sulaukti serijinės gamybos vienatūrio.
Oficialiose nuotraukose matomas konceptas yra 4430 mm ilgio, 1830 mm pločio, 1610 mm aukščio, o ratų bazė apima 2783 mm. Remiantis šiais skaičiais galima pastebėti, kad „Technospace“ yra 40 mm trumpesnis už dabartinės kartos „C4 Picasso“, tačiau turi 55 mm ilgesnę ratų bazę, dėl kurios interjeras turėtų būti erdvesnis. „Citroen“ tvirtina, kad bagažinės tūris siekia 537 litrus.
Sumažindami priekinės ir galinės iškyšų atstumus „Citroen“ konstruktoriai norėjo padaryti automobilį kompaktiškesnį, o skelti priekiniai statramsčiai turėtų suteikti puikų matomumą. Serijinės gamybos modelis bus kuriamas „Citroen“ antros kartos modulinės platformos pagrindu ir turėtų būti 70 kg lengvesnis už dabartinį vienatūrį.
Tokios konstrukcijos derinimas su ekonomiškesniais naujos kartos varikliais turėtų leisti ekologiškiausiems naujos kartos „C4 Picasso“ modeliams išgauti 98 g/km anglies dvideginio emisiją.
Didžiausias trūkumas, į kurį neįmanoma neatkreipti dėmesio, tai šeštos kartos „Volkswagen Golf“ hečbeką primenantys galiniai žibintai. Iki oficialaus modelio debiuto liko vos pora mėnesių, taigi žymios permainos išorės dizaine jau menkai tikėtinos, o visgi tie žibintai kažkaip nedera...