Reaguodama į naujus aplinkosaugos ir socialinius iššūkius, 2021 m. „Citroën“ įgyvendina perėjimo prie alternatyvių energijos šaltinių planą. Netrukus debiutuosiantis „ë-Jumpy Hydrogen“ ir pagal naują koncepciją sukurtas „My Ami Cargo“ leis gamintojai pasiūlyti plačiausią elektrifikuotų modelių gamą.
„Citroën ë-Jumpy Hydrogen“ įmontuota baterija ir vandenilio kuro elementas suteiks galimybę nuvažiuoti didesnį atstumą ir neturės įtakos kitiems techniniams rodikliams. Per tris minutes pripildomas vandenilio rezervuaras leis nuriedėti daugiau nei 400 km, todėl „ë-Jumpy Hydrogen“ gali tapti vienu efektyviausių netolimos ateities komercinių modelių.
2021-aisiais bus elektrifikuota visa „Citroën“ lengvųjų komercinių automobilių gama. Keliuose jau važinėja „ë-Jumpy“, o antrojoje metų pusėje pasirodys „My Ami Cargo“, „ë-Berlingo Van“, „ë-Jumpy Hydrogen“ ir „ë-Jumper“.
Naujas energijos šaltinis
Siekiant patenkinti 8 proc. įmonių poreikį nuvažiuoti didesnį nei 300 km atstumą, taip pat įsiklausant į verslininkus, kuriems vykdant veiklą nėra kada įkrauti baterijos, pristatoma „Citroën“ elektrinių komercinių modelių galimybes praplėsianti vandenilio elementų technologija. Šis sprendimas leis prekių ženklo atstovams patenkinti visų klientų poreikius.
„ë-Jumpy Hydrogen“ elektriniame furgone įrengtas vandenilio kuro elementas ir įkraunama baterija. Tai bus pirmasis „Citroën“ automobilis, varomas iš degalų elemento gauta energija. Įdiegus naują technologiją, naudingasis furgono tūris ir krovumas išliko nepakitę.
Realiomis sąlygomis naujasis modelis nuvažiuos didesnį nei 400 km (pagal WLTP ciklą) atstumą. Trys iš anglies pluošto pagaminti vandenilio balionai sumontuoti po priekinėmis sėdynėmis, šalia baterijos. Juos galima pripildyti vos per tris minutes. Nulinė CO2 emisija leis verslininkams ir amatininkams laisvai patekti į tas miestų zonas, kuriose ribojamas automobilių su vidaus degimo varikliais eismas.
„ë-Jumpy Hydrogen“ sumontuotą elektros pavarą maitina du skirtingi energijos šaltiniai. 45 kW vandenilio degalų elementas elektros energiją gamina naudodamas iš trijų balionų sudarytame rezervuare laikomą 700 barų slėgių suslėgtą vandenilį. Kai balionai ištuštėja, automatiškai įsijungia elektros tiekimas iš 10,5 kWh talpos baterijos. Jos atsargų pakanka 50 km.
Degalų elementas užtikrina didesnį nuvažiuojamą atstumą, o baterija naudojama tuomet, kai reikia maksimalios galios, pavyzdžiui, įsibėgėjant arba kylant į stačią įkalnę. Baterijos energija regeneruojama stabdant, taip pat aktyvuojamas automatinis įkrovimas naudojant vandenilio degalų elementą. Pavara veikia taip, kad baterijos įkrovimo lygis visuomet išliktų optimalus. Galima įkrauti ir naudojant laidą stotelėje.
„ë-Jumpy Hydrogen“ bus siūlomas su dviejų dydžių kėbulais – L2 (4,95 m) ir L3 (5,30 m). Pirmieji automobiliai klientams bus pristatyti 2021-ųjų rugsėjį.