2013 m. pradžioje naujai duris atvėrę SOYA ir FOREST restoranai sėkmingai suformavo savo vartotojų segmentą bei nišą. Rezultatai džiugina: per pirmą šių metų pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, SOYA restoranus valdančios įmonės pardavimai išaugo 37,7 proc. Į naujus restoranus buvo investuota daugiau nei 1,5 mln. litų bei sukurta daugiau nei 60 darbo vietų. Populiarumo susilaukė ir pirmieji trys FOREST restoranai, kuriuose dėmesys skiriamas sezoniniams produktams, o meniu keičiamas atsižvelgiant į metų laikus bei didelė dalis patiekalų yra gaminama iš Lietuvos ūkininkų užaugintos produkcijos.
„Nauji bendrovių vardai tiesiogiai atspindi mūsų restoranų koncepciją bei veiklos kryptį ir nekelia klaidinančių asociacijų su Lietuvos mėgstamiausios picos „Čili pica“ prekiniu ženklu“- dėsto restoranų savininkės UAB „Čili Holdings“ valdybos narys Dainius Kalina.