Pagal dabartinį „FCA“ vadovybės planą, koncernas iki 2018 metų įsipareigojo į „Chrysler 300“ ir „Dodge Charger“ automobilius gaminančią gamyklą investuoti 325 mln. dolerių. Už šią sumą bus atnaujinta automobilių dažymo kamera, modernizuota gamybos linija. Atlikus šiuos darbus, inžinieriai galės pradėti darbuotis prie naujų modelių.
„Giorgio“ platforma bus tinkama beveik visiems „Chrysler“ ir „Dodge“ modeliams. Pradedant naujos kartos „Dodge Charger“ ir „Challenger“ ir baigiant „Chrysler 300“ modeliais. Neoficialūs šaltiniai taip pat teigia, jog 2020 metais sugrįš legendinis „Barracuda“ vardas. Šis modelis bus gaminamas tik su vienu kėbulo tipu - kabrioleto.
Iki naujų modelių pasirodymo „Chrysler“ ir „Dodge“ planuoja dar kartą atnaujinti „Charger“, „Challenger“ ir „300“ modelius.
„Chrysler 300“ ir „Dodge Charger“ nėra patys moderniausi automobiliai savo klasėje. Deja, ši situacija nepasikeis iki 2020 metų, kai „FCA“ koncernas pristatys visiškai naujus modelius, kurie bus sukurti ant modifikuotos „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ inžinierių sukurtos platformos.
„FCA“ koncernas ims pavyzdį iš kitų koncernų ir modernią bei universalią platformą pritaikys įvairaus dydžio automobiliais. Iš pradžių jos privalumais pasidžiaugs „Alfa Romeo“, kuri per artimiausius metus pristatys net kelis skirtingus modelius, kurių pagrindu taps „Giorgio“ vardu pavadinta platforma.
„Chrysler 300“ ir „Dodge Charger“ nėra patys moderniausi automobiliai savo klasėje. Deja, ši situacija nepasikeis iki 2020 metų, kai „FCA“ koncernas pristatys visiškai naujus modelius, kurie bus sukurti ant modifikuotos „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ inžinierių sukurtos platformos.
„FCA“ koncernas ims pavyzdį iš kitų koncernų ir modernią bei universalią platformą pritaikys įvairaus dydžio automobiliais. Iš pradžių jos privalumais pasidžiaugs „Alfa Romeo“, kuri per artimiausius metus pristatys net kelis skirtingus modelius, kurių pagrindu taps „Giorgio“ vardu pavadinta platforma.