Jau rašėme apie tai, kad „General Motors“ nusprendė atsisakyti reklamos socialiniame tinkle „Facebook“ taip pat šio gamintojo klipų ateinančiais metais nebematysime ir amerikietiško futbolo finalo „Super Bowl“ transliacijų metu. Paaiškėjo, kad tokia griežta taupymo programa sumanyta ne šiaip sau, rinkodaros resursus Detroito koncernas nusprendė nukreipti į europietišką futbolą. „Chevrolet“ pasirašė penkerių metų trukmės partnerystės sutartį su Didžiosios Britanijos „Barclays Premier“ lygos žvaigžde – garsiuoju futbolo klubu „Manchester United“ ir tapo oficialiuoju klubo partneriu.
Ketvirtadienį, gegužės 31 d. paskelbtame pranešime „Chevrolet“ įsipareigojo naujosios rėmimo sutarties dėmesio centre laikyti milijonus futbolo gerbėjų bei padėti jiems viso sezono metu išlikti kaip niekad arti vejos. Globalios partnerystės sutarties detalės paskelbtos Šanchajaus Mokslo ir Technologijų muziejuje vykusio iškilmingo renginio metu, kuriame dalyvaus „Chevrolet“, „Manchester United“ atstovai bei kviestiniai svečiai.
„Manchester United“ gerbėjai – vieni aistringiausių ir gausiausių konkrečią klubinę komandą remiančių sirgalių pasaulyje, todėl „Chevrolet“ automobilių šeima didžiuojasi tapdama komandos partnere ir įsipareigodama būtent šią gausią gerbėjų grupę visuomet išlaikyti dėmesio centre“,- sakė „General Motors“ vyriausias rinkodaros pareigūnas Joelis Ewanickas.
„Net ir atstovaudami dviem labai skirtingiems pasauliams „Chevrolet“ ir „Manchester United“ vadovaujasi labai panašiomis vertybėmis. Panašiai kaip ir mūsų klubas, „Chevrolet“ kompanija visame kame besistengianti būti geriausia, jau šiandien yra palikusi reikšmingą ženklą istorijoje. Kompanijos gaminami automobiliai yra parduodami daugiau nei 140-yje pasaulio šalių, todėl ypač džiaugiuosi sveikindamas „Chevrolet“ tapus mūsų oficialiuoju partneriu“,- sakė Davidas Gillas “Manchester United" vadovas.
„Mes turime 659 milijonus klubo sirgalių visame pasaulyje, todėl „Chevrolet“ pažadas suartinti juos su klubu, skamba išties ypatingai. Mes pirmą kartą bendradarbiaujame su JAV automobilių gamintoju tuo pat metu stebėdami augantį angliško futbolo populiarumo augimą Amerikoje, todėl esame visiškai tikri, kad ši partnerystė gerokai prisidės ir prie mūsų gerbėjų rato plėtimosi abipus Atlanto“,- pridūrė „Manchester United“ komercijos direktorius Richardas Arnoldas.