Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Įsiplieskus vienatūrių bumui, nedideli mikroautobusai praranda savo dalį rinkos tarp privačių vartotojų. Tačiau jei ieškote kažko didesnio nei universalas ir nenorite persėsti į skalbimo mašiną ant ratų, galite pasiieškoti kažko panašaus, kaip šis 1965 metų „Chevrolet G Van“.
Nors tiek Europoje, tiek JAV asmeninių mikroautobusų pradininkų ir tikruoju superhitu laikomas „VW Transporter“, tačiau Amerikoje jam mažai nusileido 32 metus gamintas „Chevy G Van“. Automobilio produkcija prasidėjo 1964 metais ir „General Motors“ reklaminės kompanijos dėka, autobusiukas pritraukė nemažai jaunų pirkėjų, kurie į didelį krovinių skyrių susikraudavo visą reikalingą sportinį inventorių. Taip pat „Sportvan“ pavadinimą turėjusi mašina buvo siūloma su varikliais, pasiskolintais iš „Corvair“ modelio. Tarp priekinių sėdynių buvo montuojami 2,5-3,8 litro darbinio tūrio keturių arba šešių cilindrų agregatai, kurie išvystydavo nuo 90 iki 140 arklio galių. Visai neblogai, kaip tokio senumo dėžutei ant ratų.
Pirmųjų atnaujinimų „G Van“ susilaukė 1967 metais, kuomet buvo kiek atšviežintas automobilio priekis, bei pasiūlytas aštuonių cilindrų agregatas. Deja, tačiau stipri širdis vis tiek buvo poruojama su trijų bėgių mechanine arba dviejų bėgių automatine dėžėmis. Autobusiukas po truputėli pradėjo keisti įvaizdį iš stilingo ir praktiško jaunimo žaisliuko į tikrą darbinį arklį, todėl „Chevrolet“ pasiūlė prailgintos bazės versiją, kuri tapo populiariausiu pasirinkimu tarp nedidelių įmonių. Tokia situacija išsilaikė iki 1971 metų, kuomet pasirodė visiškai nauja „G Van“ karta.
Naujasis modelis radikaliai skyrėsi nuo savo pirmtako ir tapo pilnaverčiu komerciniu automobiliu. Variklis pasislinko į priekį o ir pats mikroautobusas turėjo aiškiai išsiskiriančią nosį. Siūlomi agregatai tapo labiau optimaliam sąnaudų užtikrinimui, įskaitant ir porą aštuonių cilindrų dyzelinių pasirinkimų. „G Van“ taip pat susilaukė rimtos konkurencijos iš didžiausių „General Motors“ konkurentų „Ford“ ir „Chrysler“, kurie plėtė savo komercinių mašinų parką. Tačiau „Chevrolet“ kūrinys išlaikė stiprias pozicijas ir praktiškai nepakeistas buvo gaminamas net iki 1996 metų, kuomet jį pakeitė iki dabar gaminamas „Express“ modelis.
Per 32 produkcijos metus tūkstančiai „G Van“ susilaukė įvairiausių patobulinimų ir drąsiai gali būti vadinamas labiausiai patobulintu mikroautobusu pasaulyje. Vieni šeimininkai savo automobilius patobulindavo uždėdami ant veidrodėlių bumbulus, o kiti ryždavosi rimtiems perversmams. Štai, kad ir šis 1965 metų „Chevy G Van“, kuris visai nesenai buvo parduotas „eBay“ aukcione. Nekalta ruda spalva neišduoda, jog tarp priekinių sėdynių slepiasi 5,7 litro žvėris, kuris nesunkiam mikroautobusui leidžia būti itin sparčiam.
Pardavėjas nuoširdžiai teigia, jog viskas su šiuo egzemplioriumi yra gerai, kėbulas neturi nė rūdelės, tiesiog salonui reikia šiek tiek meilės ir „Chevy G Van“ taps puikiu kasdieniniu jūsų draugu. Beje, vienas laimingasis jau įsigijo šį ekskliuzyvą už beveik 25 tūkstančius litų.
Įsiplieskus vienatūrių bumui, nedideli mikroautobusai praranda savo dalį rinkos tarp privačių vartotojų. Tačiau jei ieškote kažko didesnio nei universalas ir nenorite persėsti į skalbimo mašiną ant ratų, galite pasiieškoti kažko panašaus, kaip šis 1965 metų „Chevrolet G Van“.
Nors tiek Europoje, tiek JAV asmeninių mikroautobusų pradininkų ir tikruoju superhitu laikomas „VW Transporter“, tačiau Amerikoje jam mažai nusileido 32 metus gamintas „Chevy G Van“. Automobilio produkcija prasidėjo 1964 metais ir „General Motors“ reklaminės kompanijos dėka, autobusiukas pritraukė nemažai jaunų pirkėjų, kurie į didelį krovinių skyrių susikraudavo visą reikalingą sportinį inventorių. Taip pat „Sportvan“ pavadinimą turėjusi mašina buvo siūloma su varikliais, pasiskolintais iš „Corvair“ modelio. Tarp priekinių sėdynių buvo montuojami 2,5-3,8 litro darbinio tūrio keturių arba šešių cilindrų agregatai, kurie išvystydavo nuo 90 iki 140 arklio galių. Visai neblogai, kaip tokio senumo dėžutei ant ratų.
Pirmųjų atnaujinimų „G Van“ susilaukė 1967 metais, kuomet buvo kiek atšviežintas automobilio priekis, bei pasiūlytas aštuonių cilindrų agregatas. Deja, tačiau stipri širdis vis tiek buvo poruojama su trijų bėgių mechanine arba dviejų bėgių automatine dėžėmis. Autobusiukas po truputėli pradėjo keisti įvaizdį iš stilingo ir praktiško jaunimo žaisliuko į tikrą darbinį arklį, todėl „Chevrolet“ pasiūlė prailgintos bazės versiją, kuri tapo populiariausiu pasirinkimu tarp nedidelių įmonių. Tokia situacija išsilaikė iki 1971 metų, kuomet pasirodė visiškai nauja „G Van“ karta.
Naujasis modelis radikaliai skyrėsi nuo savo pirmtako ir tapo pilnaverčiu komerciniu automobiliu. Variklis pasislinko į priekį o ir pats mikroautobusas turėjo aiškiai išsiskiriančią nosį. Siūlomi agregatai tapo labiau optimaliam sąnaudų užtikrinimui, įskaitant ir porą aštuonių cilindrų dyzelinių pasirinkimų. „G Van“ taip pat susilaukė rimtos konkurencijos iš didžiausių „General Motors“ konkurentų „Ford“ ir „Chrysler“, kurie plėtė savo komercinių mašinų parką. Tačiau „Chevrolet“ kūrinys išlaikė stiprias pozicijas ir praktiškai nepakeistas buvo gaminamas net iki 1996 metų, kuomet jį pakeitė iki dabar gaminamas „Express“ modelis.
Per 32 produkcijos metus tūkstančiai „G Van“ susilaukė įvairiausių patobulinimų ir drąsiai gali būti vadinamas labiausiai patobulintu mikroautobusu pasaulyje. Vieni šeimininkai savo automobilius patobulindavo uždėdami ant veidrodėlių bumbulus, o kiti ryždavosi rimtiems perversmams. Štai, kad ir šis 1965 metų „Chevy G Van“, kuris visai nesenai buvo parduotas „eBay“ aukcione. Nekalta ruda spalva neišduoda, jog tarp priekinių sėdynių slepiasi 5,7 litro žvėris, kuris nesunkiam mikroautobusui leidžia būti itin sparčiam.
Pardavėjas nuoširdžiai teigia, jog viskas su šiuo egzemplioriumi yra gerai, kėbulas neturi nė rūdelės, tiesiog salonui reikia šiek tiek meilės ir „Chevy G Van“ taps puikiu kasdieniniu jūsų draugu. Beje, vienas laimingasis jau įsigijo šį ekskliuzyvą už beveik 25 tūkstančius litų.