Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sekmadienį Vengrijoje vykusias 13-ąsias „Formulės 1“ sezono lenktynes įspūdingai laimėjo olandas Maksas Verstappenas („Red Bull“ komanda), turėjęs vos 10-ą starto poziciją. Jam tai buvo pirma pergalė Vengrijoje per karjerą.
Ilgą laiką lenktynės klostėsi pagal monakiečio Charleso Leclerco („Ferrari“) planą, tačiau, gavus kietas padangas, jis ėmė kristi rikiuote žemyn, galiausiai atliko vienu sustojimu daugiau nei varžovai ir finišavo vos 6-as. „Ferrari“ sprendimas parinkti Ch.Leclercui kietas padangas pribloškė „Formulės 1“ ekspertus, mat „Pirelli“ nei tarp pagrindinių, nei tarp alternatyvių strategijų nebuvo numačiusi to, ką „Ferrari“ parinko Ch.Leclercui.
„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto aiškino, kad tuo metu iki finišo buvo likę 30 ratų, todėl dėtis minkštas padangas buvo per anksti. Ch.Leclercas dar privalėjo panaudoti vieną skirtingą padangų mišinį, todėl teko rinktis lėtąsias kietas padangas.
Visgi, monakietis po lenktynių pažymėjo, kad buvo galima pasielgti ir kitaip. Jo teigimu, komanda paskubėjo atlikti antrąjį sustojimą, reaguodama į M.Verstappeno sprendimą anksti sukti į boksus. Olandas jau buvo panaudojęs minkštąsias padangas, todėl pasirinko vidutinio mišinio padangas ir geru tempu atvažiavo iki finišo. „Ferrari“ galėjo elgtis kaip ir Carloso Sainzo atveju, palaikyti Ch.Leclercą dar 6-7 ratus trasoje ir uždėti jam minkštąsias padangas, tačiau pasirinko keistą manevrą, kuris nepasiteisino.
„Aš komandai sakiau, kad noriu kaip įmanoma ilgiau važiuoti su vidutinio mišinio padangomis. Reikia išsiaiškinti, kodėl man buvo uždėtos kietos padangos, nes aš aiškiai buvau išdėstęs savo nuomonę. Su vidutinėmis padangomis tempas buvo labai geras. Manau, kad antrąjį sustojimą buvo galima nukelti vėlesniam laikui.
Iš pradžių viskas klostėsi pagal planą. Su pirmuoju padangų komplektu išbuvau trasoje tiek, kiek planavau. Tempas buvo geras, viską atlikome laiku. Visgi, aš nesupratau, kodėl antrą sustojimą mes atlikome taip anksti. Maxas turbūt bandė mus išprovokuoti savo ankstyvu sustojimu ir jam pavyko. Manau, kad mums nereikėjo į tai reaguoti, nes nuo tada prasidėjo sniego gniūžtės efektas ir mums tai kainavo brangiau, nei turėjo“, - sakė Ch.Leclercas.
„Ferrari“ lyderis pažymėjo, kad jei ne kietos padangos, jis veikiausiai būtų kovojęs dėl pergalės.
„Ilgą laiką viskas buvo gerai, tempu buvau patenkintas, tačiau dabar visi prisimins tik paskutinę lenktynių dalį, kuri man buvo katastrofiška. Dėl tų kietų padangų ir pralaimėjau lenktynes. Aš 20 sekundžių praradau boksuose, tada dar 5-6 sek. važiuodamas su kietomis padangomis“, - pridėjo monakietis.
Ch.Leclercas galiausiai finišavo 16 sek. atsilikęs nuo nugalėtojo M.Verstappeno.
Sekmadienį Vengrijoje vykusias 13-ąsias „Formulės 1“ sezono lenktynes įspūdingai laimėjo olandas Maksas Verstappenas („Red Bull“ komanda), turėjęs vos 10-ą starto poziciją. Jam tai buvo pirma pergalė Vengrijoje per karjerą.
Ilgą laiką lenktynės klostėsi pagal monakiečio Charleso Leclerco („Ferrari“) planą, tačiau, gavus kietas padangas, jis ėmė kristi rikiuote žemyn, galiausiai atliko vienu sustojimu daugiau nei varžovai ir finišavo vos 6-as. „Ferrari“ sprendimas parinkti Ch.Leclercui kietas padangas pribloškė „Formulės 1“ ekspertus, mat „Pirelli“ nei tarp pagrindinių, nei tarp alternatyvių strategijų nebuvo numačiusi to, ką „Ferrari“ parinko Ch.Leclercui.
„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto aiškino, kad tuo metu iki finišo buvo likę 30 ratų, todėl dėtis minkštas padangas buvo per anksti. Ch.Leclercas dar privalėjo panaudoti vieną skirtingą padangų mišinį, todėl teko rinktis lėtąsias kietas padangas.
Visgi, monakietis po lenktynių pažymėjo, kad buvo galima pasielgti ir kitaip. Jo teigimu, komanda paskubėjo atlikti antrąjį sustojimą, reaguodama į M.Verstappeno sprendimą anksti sukti į boksus. Olandas jau buvo panaudojęs minkštąsias padangas, todėl pasirinko vidutinio mišinio padangas ir geru tempu atvažiavo iki finišo. „Ferrari“ galėjo elgtis kaip ir Carloso Sainzo atveju, palaikyti Ch.Leclercą dar 6-7 ratus trasoje ir uždėti jam minkštąsias padangas, tačiau pasirinko keistą manevrą, kuris nepasiteisino.
„Aš komandai sakiau, kad noriu kaip įmanoma ilgiau važiuoti su vidutinio mišinio padangomis. Reikia išsiaiškinti, kodėl man buvo uždėtos kietos padangos, nes aš aiškiai buvau išdėstęs savo nuomonę. Su vidutinėmis padangomis tempas buvo labai geras. Manau, kad antrąjį sustojimą buvo galima nukelti vėlesniam laikui.
Iš pradžių viskas klostėsi pagal planą. Su pirmuoju padangų komplektu išbuvau trasoje tiek, kiek planavau. Tempas buvo geras, viską atlikome laiku. Visgi, aš nesupratau, kodėl antrą sustojimą mes atlikome taip anksti. Maxas turbūt bandė mus išprovokuoti savo ankstyvu sustojimu ir jam pavyko. Manau, kad mums nereikėjo į tai reaguoti, nes nuo tada prasidėjo sniego gniūžtės efektas ir mums tai kainavo brangiau, nei turėjo“, - sakė Ch.Leclercas.
„Ferrari“ lyderis pažymėjo, kad jei ne kietos padangos, jis veikiausiai būtų kovojęs dėl pergalės.
„Ilgą laiką viskas buvo gerai, tempu buvau patenkintas, tačiau dabar visi prisimins tik paskutinę lenktynių dalį, kuri man buvo katastrofiška. Dėl tų kietų padangų ir pralaimėjau lenktynes. Aš 20 sekundžių praradau boksuose, tada dar 5-6 sek. važiuodamas su kietomis padangomis“, - pridėjo monakietis.
Ch.Leclercas galiausiai finišavo 16 sek. atsilikęs nuo nugalėtojo M.Verstappeno.