Elegantiškasis „Opel Cascada“ rengiasi debiutui Ženevos automobilių parodoje šį kovą, kur pristatys nesenstančias klasikinių kabrioleto modelių tradicijas. „Opel“ pirmą kartą per 70 metų, pačių suprojektuotą vidutinio dydžio kabrioletą gamins savo gamykloje.
Vieni populiariausių praėjusių dešimtmečių „Opel“ kabrioletų buvo kompaktiško dydžio „Kadett“ ir Astra“ modeliai – 1976 m. pasirodė „Kadett C Aero“, o 1987 m. „E Cabrio“ versijos bei nuo 1993 iki 2010 metų trys kartos „Astra“ kabrioletų.
Su ambicinguoju „Cascada“, „Opel“ ir vėl grįžta į senų ir išskirtinių tradicijų, gan retą vidutinio dydžio, keturviečių kabrioletų segmentą, susietą su šeštojo ir septintojo dešimtmečio modeliais, tokiais kaip „Kapitan“ ir „Rekord“, tačiau jau su visiškai atnaujintu, moderniausiomis technologijomis galinčiu didžiuotis modeliu.
Vis dėl to, dauguma didesnio dydžio kabrioletų nebuvo gaminami „Opel“ gamyklose, o surenkami ir ribotais kiekiais parduodami specialių Vokietijos automobilių kėbulų gamintojų, tokių kaip „Autenrieth“ ar „Karl Deutch“. Tokios užsakomųjų kabrioletų gaminimo paslaugos buvo įprastos tuo metu. „Kadett E Cabrio“ ir dvejos „Astra Cabrio“ modelių kartos taip pat buvo gaminamos italų gamintojų „Carozzeria Bertone” pagal užsakymą.
Vidutinio dydžio naujasis kabrioletas nuo ankstesnių modelių skirsis tuo, kad bus gaminamas „Opel“. Perteikdamas „Opel“ vertybes, klientams jis siūlys elegantišką minkšto audinio sulankstomą stogą, aukščiausios kokybės važiuoklę jau bazinėse versijose, naujos kartos pavaros sistemą patraukliausiomis kainomis, kokias tik galima rasti vidutinio dydžio kabrioletų segmente.