Kompanijos planus pakoregavo Ferdinandas Piechas, kuris „Porsche“ vadovus įtikino, jog „Cayenne“ visureigis yra svarbesnis projektas negu sugrįžimas į Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynes. Nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog šis Ferdinando poelgis vertas pagarbos, tačiau tikrieji jo kėslai buvo kitokie.
Tuo metu Ferdinandas Piechas buvo atsakingas už „Volkswagen“ ir „Audi“ automobilių sporto divizijas. Piechas kartu su didele inžinierių komanda dirbo ties „Audi R8“ prototipu, kuris taip pat buvo kuriamas Le Mano ilgųjų nuotolių varžyboms. Ferdinandas Piechas norėdamas išvengti konkurencijos ir „Audi“ pažeminimo, nusprendė įtikinti „Porsche“ vadovybę imtis kito projekto. „Porsche“ planų dalyvauti Le Mane atsisakė, tačiau projekto galutinai nenutraukė. „Porsche“ norėdama įgelti Ferdinandui Piechui, 2000 metais pristatė „Carrera GT“ konceptą. Nors tai buvo tik koncepcija, tačiau vėliau „Porsche“ kompanijos vadovas prisipažino, jog nuo pat pradžių planavo šį superautomobilį paleisti į serijinę gamybą.
Dėka puikių „Porsche Cayenne“ pardavimų, „Carrera GT“ į serijinę gamybą pateko 2004 metais. Į superautomobilių klubą sugrįžusi „Porsche“, naująjį vėliavnešį aprūpino 5.7 litro, 10 cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvystė 612 arklio galių. Iki 100 km/val. „Carrera GT“ sugebėjo įsibėgėti per 3.9 sekundės ir pasiekti 330 km/val. maksimalų greitį.
„Porsche“ per trejus metus planavo pagaminti 1500 šio modelio vienetų. Tačiau per visą gamybos laikotarpį, vokiečiai pardavė 1270 automobilių iš kurių net puse iškeliavo į Jungtines Amerikos Valstijas.