Bendrovė „Canyon“ pristatė savo pirmąją riboto leidimo produktų liniją „Graffiti Limited Edition“, kurią sudaro įvairūs kompiuterių aksesuarai, išsiskiriantys ryškiais, spalvingais grafičiais (graffiti). Šiuos gaminius bus galima įsigyti iki šių metų galo, teigiama bendrovės ASBIS pranešime.
Pasak jos atstovų, 5 proc. nuo gauto pelno bus skirti pagalbos vaikams programai. „Graffiti Limited Edition“ Lietuvos parduotuvių lentynose pasirodys jau rugsėjo viduryje.
Nauja „Graffiti Limited Edition“ produktų linija orientuota į jaunus, miestietiškus ir modernius žmones, kurie ieško unikalių produktų, kurie atspindėtų ir atitiktų gyvenimo būdą bei asmenybės charakterį. „Grafiti – naujausias mados klyksmas, – pranešime cituojamas ASBIS Baltijos šalių regiono vadovas Linas Grinevičius. – Buvo atlikta daug tyrimų su mūsų tiksline auditorija ir galiausiai priimtas sprendimas pateikti rinkai naują „Graffiti“ produktų liniją. Tai išties unikalus projektas, ir esame tikri, jog sulauksim teigiamos reakcijos.“
Pranešama, kad „Graffiti Limited Edition“ liniją sudarys šeši skirtingi produktų segmentai, kiekvienam iš jų suteiktas įdomus pavadinimas, įkvėptas ir parinktas pagal riedlentininkų judesius ir triukus. Tai bus „Tailslide“ – opinės pelės, „Truckhook“ – 1,3 MP internetinės kameros, „Alley-Oop“ – DJ stiliaus ausinės, „Railwhip“ – piloto stiliaus ausinės, „Kickflip“ – krepšiai, tinkantys 13,3 ir 16 colių ekranų įstrižainės nešiojamiesiems kompiuteriams, ir „Noseslide“ – dėklai tinkantys nešiojamiesiems kompiuteriams su 10, 13 ir 16 colių ekranais.
Penki skirtingi grafičiai, kuriais išmarginti produktai, buvo pasirinkti iš praeitais metais „Canyon“ organizuoto „Urban Art“ konkurso, teigiama pranešime.