Sunku pasakyti kiek ilgai „Cadillac“ planavo išlaikyti paslaptyje žvilgantį naujutėlį 2014 m. CTS, tačiau po pirmųjų smalsumą turėjusių sukelti užuominų vakar pasirodė ir visu „ūgiu“ nufotografuoto prabangaus sedano nuotraukos.
Naujos kartos CTS sukurtas pagal tuos pačius „Cadillac“ jau pamėgtus „meno ir mokslo“ dizaino principus, tačiau yra elegantiškesnis, proporcingesnis ir atrodo dinamiškiau už pirmtaką. Sedanas pastebimai nuodugniau detalizuotas, ypatingas išsiskiria šviesos diodų juostos automobilio priekyje.
Viduje išlaikoma ta pati naujuose „Cadillac“ modeliuose, tokiuose kaip ATS ar XTS, matyta tema su didžiuliu integruotu lietimui jautriu ekranu multimedijos sistemos valdymui ir skaitmeniniu prietaisų skydeliu.
Pagal turimą informaciją galima pasakyti, kad CTS sukonstruotas didesnės platformos pagrindu, o tai turėtų leisti šiam modeliui kiek ūgtelėti ir tiesiogiai konkuruoti su tokiais modeliais kaip 5 serijos BMW ir E klasės „Mercedes-Benz“. Dvi ankstesnės CTS sedano kartos buvo įstrigę kažkur tarp kompaktiškų ir vidutinio dydžio modelių.
„General Motors“ jau patvirtino, kad 2014 m. CTS rinkoje pasirodys su trimis benzininiais varikliais, tarp kurių bus bazinis 2,0 litrų darbo tūrio turbininis keturcilinris išvystantis 272 AG, atmosferinis 3,6 litro darbo tūrio V6 tipo motoras, kurio maksimali galia siekia 321 AG ir visiškai naujas 3,6 litro darbo tūrio dviem turbokompresoriais aprūpintas V6 tipo motoras, kurio maksimali galia siekia 420 AG.
Visi varikliai komplektuojami su automatine 8 laipsnių transmisija suks galinius sedano ratus, taip pat dviem mažesnę galią turintiems motorams siūloma ir keturių ratų pavara.