Kiekvienas automobilių gamintojas žino, jog pradėjus kurti kabrioletą, bendras mašinos svoris padidėjo 50 - 200 kilogramų. Taip yra dėl to inžinierių noro sustiprinti automobilio struktūrą, tačiau „Mercedes Benz“ specialistai norėdami išvengti viršsvorio problemos, visą dėmesį nukreipė į kėbulo detalės.
Variklio dangtis, bagažinės dangtis palyginus su C klasės kupė ar sedanu yra 20% lengvesni. Šis sprendimas turėtų padėti inžinieriams sukurti C klasės kabrioletą, kuris svers tiek pat kaip ir C klasės kupė.
C klasės kabrioletas bus gaminamas su labai plačia variklių gama. Automobilis bus komplektuojamas su skirtingo galingumo keturių, šešių ir aštuonių cilindrų motorais.
Kukliausios kabrioleto versijos turės keturių cilindrų benzininius ir dyzelinius agregatus. Benzininių motorų pajėgumas svyruos nuo 156 iki 333 arklio galių, dyzelinių - nuo 163 iki 204 arklio galių.
Vasarą pasirodysiantis kabrioletas kainuos nuo 40 tūkst. eurų.