Lietuvos bankų asociacijos prezidento Stasio Kropo teigimu, atsiskaitymas buvo sutrikęs maždaug pusvalandžiui.
„Tenka apgailestauti, kad tuo metu klientai, aišku, negalėjo naudoti banko paslaugomis – išsigryninti pinigų ar atlikti mokėjimus kortelėmis“, – sakė jis LRT radijui.
Anot Bankų asociacijos vadovo, nors buvo sutrikusi vieno banko atsiskaitymo sistema, keblumų kilo ir kitų bankų klientams atsiskaityti kortelėmis.
„Matyt, tai buvo vieno banko terminalas, sistema veikia taip, kad visų bankų kortelėmis galima atsiskaityti visuose terminaluose. Jeigu terminalas yra būtent vienos ar kitos organizacijos, šiuo atveju galėjo būti SEB banko terminalas, tokiu atveju, aišku, ir kitų bankų kortelių turėtojai negalėjo per tą sistemą negalėjo atsiskaityti“, – aiškino S.Kropas.
Apie vidurdienį techninės problemos sutvarkytos, atsiskaitymas kortelėmis ir išgryninimas bankomatuose atkurtas.