Julianas Thomsonas prieš dvidešimt metų dirbo ne kur kitur, o „Lotus“ kompanijoje ir buvo vienas iš pirmos kartos „Elise“ modelių kūrėjų. Kadangi „Lotus“ kompanijos vadovybės ir Juliano Thomsono norai išsiskyrė, ir pirmos kartos „Lotus Elise“ buvo visiškai kitoks negu buvo planuojama iš pradžių, Julianas nusprendė sukurti savo „Lotus Super Elise“.
Kol kas ankstyvoje kūrimo stadijoje esantis modelis už standartinį „Lotus Elise“ yra 30 milimetrų žemesnis, 75 - 100 milimetrų platesnis ir per vidurį turi ne „Toyota“, o „Honda“ motorui, kuris bus suporuotas su sekvencine pavarų dėže.
Automobilis į bendro naudojimo kelius turėtų išvažiuoti ne anksčiau kaip 2017 metais, nes prie projekto dirba labai maža inžinierių komanda.
Julianas Thomsonas - vienas iš tų žmonių, kuris buvo atsakingas už „Jaguar C-X75“ koncepcinio automobilio sukūrimą. Per plauką į masinę gamybą nepatekęs hibridinis super-automobilis padėjo šiam specialistui užsitarnauti gerą vardą didžiuliame automobilių industrijos vandenyne. Įkvėptas „Jaguar C-X75“ sėkmės, Julianas Thomsonas nusprendė parodyti savo „Lotus Elise“ interpretaciją.
Šiuo metu „Jaguar“ kompanijoje dirbantis specialistas nusprendė, jog atėjo laikas sukurti tokį „Lotus Elise“, kokį jis norėjo matyti dar 1995 metais, kai D.Britanijoje įsikūręs gamintojas pristatė pirmos kartos „Elise“.
Julianas Thomsonas - vienas iš tų žmonių, kuris buvo atsakingas už „Jaguar C-X75“ koncepcinio automobilio sukūrimą. Per plauką į masinę gamybą nepatekęs hibridinis super-automobilis padėjo šiam specialistui užsitarnauti gerą vardą didžiuliame automobilių industrijos vandenyne. Įkvėptas „Jaguar C-X75“ sėkmės, Julianas Thomsonas nusprendė parodyti savo „Lotus Elise“ interpretaciją.
Šiuo metu „Jaguar“ kompanijoje dirbantis specialistas nusprendė, jog atėjo laikas sukurti tokį „Lotus Elise“, kokį jis norėjo matyti dar 1995 metais, kai D.Britanijoje įsikūręs gamintojas pristatė pirmos kartos „Elise“.