Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš porą mėnesių visoje pasaulio žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, jog „VAG Group“ ir „Fiat-Chrysler“ koncernas ruošiasi susijungti ir tapti didžiausiu automobilių gamintoju pasaulyje. Tačiau šias kalbas labai greitai paneigė abiejų koncernų vadovai. Vis dėlto, buvęs „Hyundai“ padalinio vadovas Jungtinėse Amerikos Valstijose, Johnas Krafcikas, mano, jog šie du koncernai ne tik turėtų galvoti apie susijungimą, bet ir tai padaryti.
„Šių dviejų koncernų susijungimas būtų beprotiškai pelningas ir naudingas abiems“, - priduria Johnas Krafcikas.
„Mano nuomone, tai yra būtų pats galingiausias ir pats geriausias koncernas pasaulyje.“
„Kaip bebūtų keista, tačiau jos traukia vieną kitą.“
Specialistų teigimu, vokiečiai iš „Fiat-Chrysler“ gautų nemažai naudos, ypač kai diskusija prasideda apie Jungtinių Amerikos Valstijų rinką. Tuo tarpu „Fiat-Chrysler“ galėtų pasinaudoti didžiuliais „VAG Group“ koncerno finansiniais ištekliais ir ant kojų pastatyti „Dodge“, „Alfa Romeo“, „Lancia“ ir „Fiat“ markes.
Tačiau kaip tokio dydžio koncernas sugebėtų susitvarkyti su tokiu didžiuliu markių portfeliu? Johnas Krafcikas teigia, jog problemos šis koncernas neturėtų.
„Visos markės žaistų savo žaidimų aikštelėje ir nekonkuruotų tarpusavyje. „Fiat“ taptų puikia „Dacia“ alternatyva, tuo tarpu „Alfa Romeo“ būtų nenugalimas „BMW“ varžovas. Tai būtų, lyg svajonės išsipildymas.“
Kaip manote Jūs?
Prieš porą mėnesių visoje pasaulio žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, jog „VAG Group“ ir „Fiat-Chrysler“ koncernas ruošiasi susijungti ir tapti didžiausiu automobilių gamintoju pasaulyje. Tačiau šias kalbas labai greitai paneigė abiejų koncernų vadovai. Vis dėlto, buvęs „Hyundai“ padalinio vadovas Jungtinėse Amerikos Valstijose, Johnas Krafcikas, mano, jog šie du koncernai ne tik turėtų galvoti apie susijungimą, bet ir tai padaryti.
„Šių dviejų koncernų susijungimas būtų beprotiškai pelningas ir naudingas abiems“, - priduria Johnas Krafcikas.
„Mano nuomone, tai yra būtų pats galingiausias ir pats geriausias koncernas pasaulyje.“
„Kaip bebūtų keista, tačiau jos traukia vieną kitą.“
Specialistų teigimu, vokiečiai iš „Fiat-Chrysler“ gautų nemažai naudos, ypač kai diskusija prasideda apie Jungtinių Amerikos Valstijų rinką. Tuo tarpu „Fiat-Chrysler“ galėtų pasinaudoti didžiuliais „VAG Group“ koncerno finansiniais ištekliais ir ant kojų pastatyti „Dodge“, „Alfa Romeo“, „Lancia“ ir „Fiat“ markes.
Tačiau kaip tokio dydžio koncernas sugebėtų susitvarkyti su tokiu didžiuliu markių portfeliu? Johnas Krafcikas teigia, jog problemos šis koncernas neturėtų.
„Visos markės žaistų savo žaidimų aikštelėje ir nekonkuruotų tarpusavyje. „Fiat“ taptų puikia „Dacia“ alternatyva, tuo tarpu „Alfa Romeo“ būtų nenugalimas „BMW“ varžovas. Tai būtų, lyg svajonės išsipildymas.“
Kaip manote Jūs?