Į uostą atgabentas reaktorius bus iškrautas iš jį atgabenusio laivo ant 88 ašių tralo, kuris reaktorių transportuos iš uosto į naftos perdirbimo produktų gamyklą. Todėl, atsižvelgiant į reaktoriaus dydį, didžiausias iššūkis yra ne tiek paties transporto, kiek maršruto parinkimas. „Mammoet“ teks priimti gerai apgalvotus sprendimus, leisiančius su tokiu kroviniu kirsti tiltus ir pralaidas bei su tokio ilgio kroviniu įveikti siaurus posūkius.
Vertinant ilgalaikius santykius su „Orlen Lietuva“ bei atsižvelgiant į tai, kad sunkiasvorio krovinio transportavimo panašiu maršrutu projektas jau buvo įgyvendintas 2008 m., į „Mammoet“ buvo kreiptasi 2019 metais dėl studijos atlikimo tokio dydžio krovinio gabenimo maršruto parinkimui.
„Mammoet“ turėjo peržiūrėti visus galimus reaktoriaus transportavimo iš uosto į naftos perdirbimo produktų gamyklą variantus, pateikti savo siūlymus akcinės bendrovės „Orlen Lietuva“ įvertinimui ir optimaliausio varianto pasirinkimui. Užbaigus šią studiją ir parinkus maršrutą, su „Mammoet“ buvo pasirašyta sutartis dėl transportavimo.
Pasak „Orlen Lietuva“ generalinio direktoriaus Michal Rudnicki: „Naujo įrenginio statybos Mažeikių naftos perdirbimo produktų gamykloje projektas žymi vieną iš didžiausių privataus Lenkijos kapitalo investicijų Lietuvos istorijoje, kuri pagyvins darbo rinką, kurs darbo vietas ir kels profesionalumą vietos ekonomikoje.
1800 tonų reaktoriaus transportavimas yra vienas iš svarbiausių Likučio hidrokrekingo įrenginio statybos projekto etapų, tad „Mammoet“ darbo rezultatai labai svarbūs šio projekto sėkmei.“
„Mammoet“ Rusijoje, Baltijos šalyse ir Suomijoje atstovaujantis pardavimų direktorius Edvinas Ivanauskas sako: „Orlen Lietuva“ sprendimas bendradarbiauti su mumis tiesiogiai ne tik dėl maršruto studijos parengimo, bet ir dėl jos įgyvendinimo, rodo pasitikėjimą mūsų žiniomis, patirtimi bei profesionalumu didžiagabaričių krovinių transportavime. 150 kilometrų ilgio maršruto parengimas yra ypatingai sudėtinga užduotis.“
Taip pat jis priduria: „Darysime viską, kad šis pasitikėjimas tik augtų, kad jis peraugtų į galimybę Baltijos šalyse įgyvendinti net ir dar didesnių projektų šiai bendrovei.“