Kompanijos „Google“ ir „Yahoo!“ ruošiasi peržiūrėti interneto reklamos apsikeitimo sandėrio sąlygas. Tai daroma tam, kad sandėrį patvirtintų JAV antimonopolinės tarnybos, rašo „The New York Times“.
Neoficialūs šaltiniai teigia, kad „Google“ ir „Yahoo!“ pasiruošusios pasirašyti dvejų metų sutartį. Anksčiau kompanijos planavo pasirašyti dešimties metų bendradarbiavimo sutartį interneto reklamos rinkoje.
Kompanijos taip pat planuoja įvesti apribojimus rodomos reklamos kiekiui bei apriboti pajamas, kurias gaus „Yahoo!“ už „Google“ kontekstinės reklamos rodymą. Šios pajamos neturi viršyti ketvirtadalio „Yahoo!“ gaunamų bendrų pajamų už reklamos rodymą.
Apie „Yahoo!“ ir „Google“ sandorį tapo žinoma birželio 12-ą. Jo esmė - „Yahoo!“ paieškos rezultatuose bus rodoma „Google“ kontekstinė reklama. Spalio pradžioje kompanijos susitarimą nusprendė atidėti dėl užsitęsusių derybų su JAV teisingumo ministerija.
Jei antimonopolinės tarnybos sandoriui pritars, metinės „Yahoo!“ pajamos gali išaugti 800 milijonų dolerių.