Pardavimų pajamos siekė 4,3 mln. eurų.
„Tallink Fast Food“ veiklą pradėjo prieš trejus metus.
Anot pranešimo, pernai, kaip ankstesniais metais, didelės įtakos veiklai turėjo dėl COVID-19 pandemijos maitinimo paslaugų sektoriui įvesti ribojimai, dėl kurių bendrovė plėtė bendradarbiavimą su maisto pristatymo bendrovėmis „Wolt“ ir „Bolt“, ieškodama naujų apyvartos didinimo būdų, o tai savo ruožtu padidino bendrovės sąnaudas.
Nors pirmaisiais „Burger King“ veiklos metais daugiausia dėmesio buvo skiriama restoranų atidarymui Estijoje, praėjusiais metais bendrovė atidarė du naujus restoranus Latvijoje ir keturis naujus restoranus Lietuvoje. 2021-ųjų pabaigoje Baltijos šalyse veikė 14 „Burger King“ restoranų, pažymi bendrovė.
Įmonė tęsia plėtrą visose trijose šalyse, pagrindinį dėmesį dabar skirdama „drive-thru“ restoranų atidarymui, iš kurių pirmas pradės veikti šiemet Estijoje.