Merginos socialiniuose tinkluose skatino sekėjus apsilankyti minėtame restorane ir paragauti naujų mėsainių. Netrukus prekybos centre susidarė spūstys, o K.Meschino negalėjo atsistebėti, kokio ilgio eilės nusidriekė prie mėsainių.
Toks neapdairus influencerės elgesys sukėlė pasipiktinimo audrą. Daugelis negailėjo kritikos už neatsakingą reklamą pandemijos laikotarpiu. Sulaukusios komentarų merginos suskubo pakeisti reklamos prierašą ir siūlė nelūkuriuoti eilėse, o užsisakyti maistą į namus.
Dar po kelių akimirkų K. Meschino suprato padariusi didelę klaidą, todėl savo 347 tūkst. sekėjų prisipažino klydusi.
„Labai norėčiau nuoširdžiai su jumis pasikalbėti. Jaučiuosi tikrai susimovusi. Tikrai kvailai jaučiuosi dėl to, kad važiavau į „Akropolį“, nes nepavyko užsisakyti per „Wolt“. Kad aš nežinojau, kad bus eilės ir kad bus tiek žmonių – tai tikrai ne pasiteisinimas. Aš vos atvykus į vietą išsigandau ir po to nuėjau sėdėti į automobilį, nes man pačiai buvo nejauku. Aš tikrai neskatinu fiziškai eiti į tokias viešas vietas ir valgyti tų burgerių. Tiesiog, sakau, kvailai jaučiuosi, nesitikėjau, kad taip vėlai vakare bus tiek daug žmonių. Nufilmavau. Galėčiau dabar laisvai viską ištrinti ir apsimesti lyg nieko nenutiko, bet nenoriu meluoti ir kažko vaidinti.
Aš suprantu, kad dabar yra labai jautrus laikotarpis mums visiems. Ir kad mes, žmonės, turintys daug sekėjų, turėtume būti pavyzdys, tuomet tokia reklama kertasi su realybe.
Sakau, jeigu būčiau žinojusi situaciją, gyvenime nebūčiau važiavusi ten, visko filmavusi ir pan. Tai tiek norėjau pasisakyti, nes blogai jaučiuosi. Ypač kai anksčiau šnekėjau, kad reiktų tikrai sugriežtinti karantiną, tai aš vis dar laikausi šios pozicijos.
Žinau, kad labai daug žmonių laukia, kad aš suklupčiau, kad man parašytų, užsipultų, mane įžeistų ar kitaip man pakenktų. Bet šiaip pagalvojus, kad dabar yra kaskart 3000 atvejų per parą ir daug mirčių... Reiškia yra tikrai problema tarp žmonių ir karantino nesilaikymo. Tad siūlau žiūrėti, rašyti ir pergyventi dėl savo draugų, artimųjų ir šeimos bei jiems patarti, bandyti juos apsaugoti, kad jiems viskas būtų gerai“, – sekėjams kalbėjo greitai mama tapsianti K.Meschino.
Rūpinsis saugumu
Kiek vėliau po incidento „Tallink Grupp“ išplatino paaiškinimą: „Suprantame, kad pandemijos laikotarpiu mūsų „Burger King“ restorano atidarymas sukėlė prieštaringas reakcijas ir sulaukė lankytojų antplūdžio, kuris buvo netikėtai didelis. Norime pabrėžti, kad žmonių saugumo ir sveikatos išlaikymas dabar yra svarbiausias dalykas, todėl primygtinai kviečiame klientus maistą užsisakyti į namus ir nevykti prie restorano jo išsinešti patiems.
Tiesa, kad atidarydami restoraną dirbame su influenceriais, tačiau jiems buvome aiškiai nurodę, kad žmonių atvykti prie restorano nekviestų – reklamuoti prašėme tik galimybę maistą užsisakyti į namus. Apgailestaujame, kad viešojoje erdvėje atsirado kitoks paraginimas.
Taip pat priduriame, kad prekybos centro „Akropolis“ apsauga jau rūpinasi lankytojų saugumu prie restorano, užtikrindami, kad žmonės ten nesibūriuoja ir laikosi reikalingo atstumo. Tačiau dar kartą kviečiame visus, norinčius paragauti „Burger King“ maisto, jį užsisakyti pristatymui į namus, o ne vykti atsiimti patiems.
Nors, dėl didelės užsakymų gausos, jų priėmimas programėlėse „Wolt“ ir „Bolt Food“ gali užtrukti, norime priminti, kad restoranas niekur nedings. Taigi, jei užsisakyti šiuo momentu ir nepavyksta, „Burger King“ maisto paragauti bus galima rytoj ar bet kurią kitą dieną.
Prašome visų būti atsakingais ir iš anksto dėkojame už kantrybę“, – rašė Katri Link, Komunikacijos vadovė, AS „Tallink Grupp“.
Šią savaitę, prieš atidarant minėtąjį restoraną, buvo išplatintas pranešimas spaudai, kuriame buvo teigiama, kad dėl koronaviruso pandemijos ir nacionalinių apribojimų viešosioms erdvėms, maistą kol kas bus galima tik išsinešti arba užsisakyti į namus.
„Nepaisant daugybės mūsų kelyje iškilusių kliūčių, džiaugiamės pagaliau galėdami Lietuvos greitojo maisto rinkai ir gerbėjams pristatyti gardųjį „Burger King“ meniu. Todėl kviečiame mėgautis žymiuoju ant liepsnos grilintos jautienos mėsainiu išsinešti arba leistis į naujų skonių ir atradimų kelionę, maistą gavus tiesiai į savo namus“, – kalbėjo Katre Kõvask, „Tallink Grupp“ maisto ir gėrimų skyriaus vadovė.
K. Kõvask patikino, kad užsukus atsiimti maisto į restoraną, profesionalūs jo darbuotojai užtikrins visapusišką klientų saugumą.
„Mes labai rimtai žiūrime į savo klientų sveikatos saugą, kuria kruopštūs restorano darbuotojai pasirūpins dažnai valant ir dezinfekuojant patalpas, išlaikant saugų atstumą, dėvint apsaugines veido kaukes ir daug daugiau. Dabar esame pasiruošę šiltai ir rūpestingai priimti užsakymus išsinešančius lankytojus, o pandemijai pagaliau aprimus, skaniu maistu su šeima ar draugais bus galima įprastai mėgautis ir pačiame restorane“, – sakė K. Kõvask.
„Akropolis Group“ komunikacijos skyriaus vadovas Dominykas Mertinas priminė prekybos centro lankytojams laikytis saugumo reikalavimų.
„Žinau ir suprantu, kad daugelis žmonių dabar norės paragauti „Burger King“ maisto, tačiau labai prašome visų elgtis atsakingai. Šiuo metu ypač didelį dėmesį skiriame savo
klientų ir darbuotojų saugumui, todėl kviečiame lankytis prekybos centre tik esant būtinybei ir gerbti saugumo reikalavimus“, – supratimo prašė D. Mertinas.