Sovietmečiu statytame sandėlyje stūkso 11-a, skirtingų „BMW 520“ ir „BMW 525“ modelių.
Pasak skirtingų šaltinių, 1990-ųjų pradžioje vokiški sedanai buvo nupirkti tam, jog neįvardinamo verslininko įmonė galėtų teikti automobilių nuomos paslaugas. Kaip matote patys, ne vienas automobilis taip ir neišvažiavo į bendro naudojimo kelius.
Nors automobiliai yra praktiškai nauji, nuotraukose matyti tam tikri padariniai, kuriuos sukėlė ilgalaikis stoviniavimas Bulgarijos pietuose esančiame sandėlyje.
Keletas skirtingų šaltinių teigia, jog visi sandėlyje atrasti „BMW“ modeliai bus parduoti aukcione. Kuriame? Kol kas, nėra aišku.
Automobiliai greičiausiai bus parvežti į 5-ukų gimtinę – Vokietiją, nes pagal šiuo metu Bulgarijoje galiojančius įstatymus, daugiau nei 20 metų senumo automobiliai šioje šalyje negali būti įregistruoti pirmąjį kartą, kaip ką tik pagaminti automobiliai.
Kolekciją išvydę internautai spėlioja, jog pradinė vieno modelio kaina sieks maždaug 15 000 eurų.
Jeigu planuojate ar norėtumėte įsigyti vieną iš šių „E34“ sedanų, stebėkite „Център за БОРБА с Ръждата“ puslapyje talpinamą informaciją. Automobilius atradę automanai teigia, jog kai tik bus užbaigti įvairūs formalumai, jie paskelbs informaciją kaip, kur ir kada bus galima įsigyti bent vieną iš 11-os surastų sedanų.
PAPILDYTA
„Facebook“ vartotojas teigia, jog šių automobilių tikrasis savininkas yra buvęs Bulgarijos žemės ūkio ministras, Nikolajus Tadarukovas. Šie automobiliai į bendro naudojimo kelius neišriedėjo todėl, jog tuometinio parlamento nariai didesnį prioritetą teikė ne „BMW“, o „Mercedes Benz“ markės mašinoms. Tuomet Nikolajus Tadarukovas nupirko seną gamyklą, joje buvusius įrenginius pardavė į metalo laužą, o jų vietą užėmė štai šie „E34“. Dabar ši gamykla tapo šių automobilių saugykla.
GALERIJA
Šaltinis:
Autoclub ir
Център за БОРБА с Ръждата