Tv3.lt kreipėsi į „Danske Bank“ dėl šių klaidinančių pranešimų. Banko atstovė ryšiams su visuomene patvirtino, kad tai yra klastotės ir paragino klientus į tai nereaguoti.
„Dalis banko klientų šiandien gavo fiktyvius elektroninius laiškus su nuoroda jungtis prie internetinės bankininkystės, iš tiesų nukreipiančią į suklastotą svetainę. Paprastai elektroninių sukčių siunčiamo laiško turinys yra toks: „Gerbiamas kliente, gavote naują pranešimą. Prisijunkite prie „Danske eBanko". Atsidarius laiške esančią nuorodą jame prašoma suvesti elektroninius prisijungimo duomenis. Primename klientams, kad tokius laiškus reikia ignoruoti. Pabrėžiame, jog bankas elektroniniuose laiškuose ar telefonu neprašo prisijungimo duomenų ar kitos jautrios informacijos“, - Daiva Taučkėlaitė „Danske Bank“ atstovė ryšiams su visuomene.