Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kuomet automobilis turi 8,0 litrų darbinio tūrio variklį, kuriam papildomo įkvėpimo suteikia net keturios turbinos, nenuostabu, jog šis milžiniškas jėgos agregatas išvysto 1500 arklio galių ir 1600 Nm sukimo momentą.
Priešais savo akis matant tokius skaičius sunku suvokti kaip greitai toks automobilis gali pasiekti 100, 200 ar net 300 km/val. greitį. O jeigu pasakytume, jog štai šis unikalus hyperautomobilis nuo 0 iki 351 km/val. įsibėgėja per 21 sekundę? Teoriškai, kol likusieji mirtingieji iš visų jėgų bandytų pasiekti 150 km/val. greitį, „Bugatti“ jau skrietų 330 ar 350 km/val. greičiu.
Kuomet automobilis turi 8,0 litrų darbinio tūrio variklį, kuriam papildomo įkvėpimo suteikia net keturios turbinos, nenuostabu, jog šis milžiniškas jėgos agregatas išvysto 1500 arklio galių ir 1600 Nm sukimo momentą.
Priešais savo akis matant tokius skaičius sunku suvokti kaip greitai toks automobilis gali pasiekti 100, 200 ar net 300 km/val. greitį. O jeigu pasakytume, jog štai šis unikalus hyperautomobilis nuo 0 iki 351 km/val. įsibėgėja per 21 sekundę? Teoriškai, kol likusieji mirtingieji iš visų jėgų bandytų pasiekti 150 km/val. greitį, „Bugatti“ jau skrietų 330 ar 350 km/val. greičiu.