To niekas nesitikėjo – kompanijos „Bugatti“ vadovas Vofgangas Durheimeris pareiškė, kad naujojo firmos modelio „Galibier“ kūrimo projektas laikinai stabdomas. Pasirodo, kompanijos bosas pasipiktino išvydęs priešserijinius automobilius – jam neįtiko ir komforto lygis, ir techniniai parametrai.
Pasak V. Durheimerio „Galibier“ šiuo metu atrodo banalokai ir nėra toks prabangus ir pritrenkiantis, koks turėtų būti „Bugatti“. Kompanijos vadovui neįtiko automobilio salono apdaila, komforto lygis automobilio gale, priekaištų jis turėjo ir W16 tipo motorui. Pasak Durheimerio, 800 a.g. šiais laikais gali pasiūlyti dažna tiuningo kompanija, tad tokia variklio galia nepriimtina, nes „Bugatti“ turi būti geriausias pagal visus rodiklius.
Planuojama, kad „Bugatti“ pagamins 1000-1500 „Galibier“ automobilių. Automobilio kaina dar nėra žinoma, tačiau ekspertai spėja, kad būsimiems šio automobilio pirkėjams derėtų orientuotis į 1,2-1,5 mln. eurų.