Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sparčiai tobulėjančios technologijos kaip reikiant paspartino elektra varomų automobilių plėtrą. Ir nors elektromobilių gerbėjų gretos auga nuolatos, į juos montuojamos baterijos iki šiol negali patenkinti didžiosios daugumos poreikių.
Vis dėlto, buvęs „Rolls-Royce“ bendrovės inžinierius, Trevoras Jacksonas, bus tas žmogus, kurio vardą atsiminsite ilgam.
Trevoras Jacksonas savo dirbtuvėse sukūrė naujo tipo, aliuminio-oro srovės baterijas, kurios yra gerokai efektyvesnės už ličio jonų analogus.
Britų inžinieriaus teigimu, jeigu „Tesla Model S“ aprūpintume naujos kartos baterijomis, šis automobilis galėtų nuvažiuoti 2414 kilometrų. Tai – kelis kartus daugiau už ličio jonų analogus, kurie dabar „Tesla Model S“ automobiliui leidžia nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų. Vis dėlto, tai dar ne viskas. Jeigu į „Model S“ sumontuotume didesnės talpos akumuliatorius, nuvažiuojamą atstumą galima padidinti iki net 4344 kilometrų,
Didžiausias naujo tipo baterijų trūkumas – jų negalima įkrauti, nes elektrolito reakcija veikia „valgant“ aliuminį, tad kai baterija išsikraus, o ji – išsikraus, vėliau tiesiog turėsite ją pakeisti.
Trevoras Jacksonas tikina, jog jis yra sukūręs baterijos keitimo sistemą, kuri užtrunka maždaug 90 sekundžių, tad turint net ir minimalų supratimą apie automobilių sandarą, naują bateriją galės pakeisti bet kuris vairuotojas.
Ilgalaikiame plane bus siekiama pardavinėti paslaugas, kurios leistų bet kurį vidaus degimo variklį turintį automobilį paversti į elektrinį.
Sparčiai tobulėjančios technologijos kaip reikiant paspartino elektra varomų automobilių plėtrą. Ir nors elektromobilių gerbėjų gretos auga nuolatos, į juos montuojamos baterijos iki šiol negali patenkinti didžiosios daugumos poreikių.
Vis dėlto, buvęs „Rolls-Royce“ bendrovės inžinierius, Trevoras Jacksonas, bus tas žmogus, kurio vardą atsiminsite ilgam.
Trevoras Jacksonas savo dirbtuvėse sukūrė naujo tipo, aliuminio-oro srovės baterijas, kurios yra gerokai efektyvesnės už ličio jonų analogus.
Britų inžinieriaus teigimu, jeigu „Tesla Model S“ aprūpintume naujos kartos baterijomis, šis automobilis galėtų nuvažiuoti 2414 kilometrų. Tai – kelis kartus daugiau už ličio jonų analogus, kurie dabar „Tesla Model S“ automobiliui leidžia nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų. Vis dėlto, tai dar ne viskas. Jeigu į „Model S“ sumontuotume didesnės talpos akumuliatorius, nuvažiuojamą atstumą galima padidinti iki net 4344 kilometrų,
Didžiausias naujo tipo baterijų trūkumas – jų negalima įkrauti, nes elektrolito reakcija veikia „valgant“ aliuminį, tad kai baterija išsikraus, o ji – išsikraus, vėliau tiesiog turėsite ją pakeisti.
Trevoras Jacksonas tikina, jog jis yra sukūręs baterijos keitimo sistemą, kuri užtrunka maždaug 90 sekundžių, tad turint net ir minimalų supratimą apie automobilių sandarą, naują bateriją galės pakeisti bet kuris vairuotojas.
Ilgalaikiame plane bus siekiama pardavinėti paslaugas, kurios leistų bet kurį vidaus degimo variklį turintį automobilį paversti į elektrinį.