Pasitaręs su žmona, Richard'as nusipirko trečią „Yeti“. Naudotas čekiškas automobilis turėjo ne dyzelinį, bet 1.8 litro benzininį agregatą. Britas į savo naująjį pirkinį sumontavo galingesnę stabdžių sistemą, naujus pakabos komponentus, didesnį tepalo aušintuvą, „stipresnę“ sankabą, žemo profilio padangas ir „APR“ firmos detalių rinkinį, kuris leido 1.8 litro benzininio variklio galią padidinti iki 330 arklio galių.
Ar šie pakeitimai padėjo Richard'ui pasiekti savo tikslą? Iš dalies. Norėdamas pasiekti geresnių rezultatų, jam į galvą šovė 1.8 litro benzininį motorą išlupti ir į jo vietą įdėti 2.0 litrų benzininį variklį. Kalbėdamas apie savo planus su kitais automanais, jis netikėtai sulaukė pasiūlymo - „O kodėl nesumontavus 2.5 litro motoro iš Audi TT RS“?
Susižavėjęs šia mintimi, Richard'as nusipirko ne „Audi TT RS“ variklį, bet visą „Audi TT RS“ automobilį. Į čekišką „Yeti“ buvo sumontuotas „Audi TT RS“ variklis, pavarų dėžė, keletas pakabos komponentų ir keturių varančiųjų ratų sistema.
Galutinis rezultatas - 500 arklio galių ir vos 1250 kilogramų sveriantis „Škoda Yeti“, kuris lenktynių trasoje galėtų išspardyti kelis kartus brangesnių automobilių užpakalį.
GALERIJA
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9OlI93PjQzw