• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiosios Britanijos viešbučiai skundžiasi, kad dalis lankytojų juos šantažuoja ir grasina specialioje interneto svetainėje „TripAdvisor“, kurioje žmonės rašo atsiliepimus apie viešbučius, paskelbti neigiamą atsiliepimą, jei jiems nebus sumokėta kompensacija, nors jų viešnagės viešbutyje metu viskas buvo gerai, skelbia dienraštis „The Daily Mail“.

REKLAMA
REKLAMA

 

Dešimtys viešbučių savininkų teigia, kad tapo skrupulų neturinčių žmonių taikiniais ir patiria nuostolių. Neigiamas atsiliepimas interneto svetainėje „TripAdvisor“ viešbučiui gali kainuoti tūkstančius svarų.

REKLAMA

Laikraštis „The Times“ teigia sulaukęs daugiau nei 80 viešbučių ir svečių namų savininkų skundų, jog lankytojai svetaine „TripAdvisor“ naudojasi kaip ginklu prieš juos. Viešbučio Sasekse (Sussex) savininkas sakė, kad vienas lankytojas pareikalavo 1 tūkst. svarų sterlingų kompensacijos už tai, kad esą apsinuodijo maistu. Kai viešbutis apklausė kitus lankytojus ir nustatė, kad maistas buvo geras, lankytojas parašė neigiamą atsiliepimą apie viešbutį minėtoje svetainėje. Viešbutis vis dar bylinėjasi su klientu.

Labai dažnai lankytojai nusiaubia viešbučio kambarius, tačiau pareikalavus sumokėti, jie grasina išpeikti viešbutį internete, todėl viešbutis nusileidžia.

„TripAdvisor“ buvo sukurta 2000 metais. Šioje svetainėje kasdien apsilanko 45 mln. žmonių, kurie ieško atsiliepimų apie viešbučius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų