Didžiojoje Britanijoje uždrausta dviprasmiška kompanijos „Yves St Laurent“ (YSL) sukurtų kvepalų „Belle D'Opium“ televizinė reklama, informuoja naujienų agentūra AFP.
Reklaminio klipo siužetas toks: jauna mergina šoka klausydamasi būgno garsų ir vedžioja pirštu per savo rankos vidinę pusę. Vėliau rodoma, kad mergina guli ant žemės, o balsas už kadro sako: „Esu tavo priklausomybė, esu „Belle D'Opium“. Naujieji „Yves Saint Laurent“ kvepalai.“
Britanijos reklamos standartų tarybos (ASA) išvadose teigiama, kad tokios reklamos rodymas per televiziją yra „neatsakingas ir nepriimtinas“ žingsnis.
Kompanijos „Yves Saint Laurent“ atstovai atrėžė, kad reklamą pažiūrėjo jau daugiau nei 40 mln. žmonių, o nebuvo gauta nė vieno skudo. Be to, prieš kuriant reklamą kompanija atlikto specialų tyrimą, kurio rezultatai parodė, jog tokia reklama nesukelia žiūrovams neigiamo poveikio.
Skandalą sukėlusią kvepalų reklamą sukūręs Akramas Khanas sako, kad reklamoje merginos veiksmai atspindi „gyvenimo ciklą, energijos tekėjimą merginos kūnu ir gyvybės jausmą, gaunamą iš žemės“.