Didžiosios Britanijos Lordų rūmų Komunikacijų komitetas rekomendavo sutrumpinti reklamos laiką per palydovines ir kabelines televizijas iki 7 minučių per valandą, informuoja šalies dienraštis „The Guardian“.
Komitetas atliko tyrimą ir nustatė, kad per televizijos kanalus „Channel 4“, „Channel 5“ ir ITV1 per valandą iš viso parodomos 7 minutės reklamos, o labiausiai žiūrimu laiku – 8 minutės. Per kitus komercinius kanalas – ITV2, E4 ir „Sky1“ – reklama trunka vidutiniškai 9 minutes, o kartais net ir 12 minučių per valandą.
Minėto komiteto narių nuomone, reklaminių pauzių trukmę reikėtų įstatymiškai suvienodinti visiems kanalams. Komitetas pasiūlė pirmiausia atsižvelgti į žiūrovų interesus ir taip stengtis gerinti programų kokybę.
Numatyta, kad įstatymiškai šie pokyčiai gali būti įtvirtinti per artimiausius pusantrų metų. Tačiau, kaip pažymi „The Guardian“, tokioms rekomendacijomis nepritaria reklamos kūrėjai ir televizijų vadovai – jie baiminasi, kad sutrumpinus reklamą gerokai nukentės finansiškai. Teigiama, jog dėl tokių priemonių televizijos kanalai gali netekti 80 mln. svarų sterlingų.