Ką tik pasirodęs vasario mėnesio „Bravissimo“ numeris – tarsi metraštis, fiksuojantis, regis, vos vakar praūžusias šventes ir vis dėlto už jas įdomesnę teatro kasdienybę. Operos ir baleto teatro leidžiamas žurnalas didžiausią dėmesį šį kartą skyrė solistams, Naujųjų išvakarėse pelniusiems „Operos švyturių“ apdovanojimus.
Žurnale skaitykite pokalbius su Sigute Stonyte („Tarsi ištirpstu muzikoje“), Dainiumi Stumbru („Pametęs galvą dėl Verdi“), Nerijumi Juška („Darau, kad pavyktų“) ir Miki Hamanaka („Nepratusi dirbti „puse kojos“), išrinktais geriausiais 2005 metų LNOBT solistais, bei operos ir baleto „Viltimis“: Inga Cibulskytė („Šokti vidumi“) ir Egidijumi Dauskurdžiu („Sufantazuoti personažą“).
Asmeninis požiūris iškeliamas ir W. A. Mozarto metams skirtoje „Bravissimo“ temoje. Į Mozarto operų interpretaciją pažvelgsime vieno žymiausių nūdienos baritonų Thomo Hampsono akimis (Jūratė Katinaitė „Mozartas neprivalėjo rūpintis, kaip jį supras 2006-aisiais“).
Žurnalo skaitytojai susipažins ir su garsiu amerikiečių režisieriumi Davidu Aldenu, šiuo metu dirbančiu Bavarijos valstybinėje operoje (kur jo statytoje „Likimo galioje“ dainuoja ir Violeta Urmanavičiūtė), o LNOBT scenoje kursiančiu R. Strausso „Salomėjos“ spektaklį. Kokią būsimo spektaklio viziją mato režisierius, pats save vadinantis ekstremalu, ir kodėl išbandęs jėgas daugelyje teatro sferų (netgi režisavęs popgrupės „Pet Shop Boys“ turą) vis dėlto renkasi operą?
Režisieriui kliūva Amerikos operos teatrų konservatyvumas, nulemtas to, kad dauguma jų išlaikomi iš privačių lėšų, tuo tarpu Operos ir baleto teatro Paramos fondo pirmininkė Birutė Vizgirdienė norėtų, kad ir Lietuvoje operos ir baleto meno rėmimas pasiektų Amerikos mastus („Teatro kostiumas kviečia į paslaptingą pasimatymą“. Interviu su B. Vizgirdiene).
Skandalai, susiję su vadovybės kaita, neišmuša iš vėžių Anglijos nacionalinės operos kasdienybės (Pasaulio teatrai: Jolita Vadopalaitė „Šunys loja – karavanas eina“). Beje, netrukus LNOBT scenoje pasirodysianti „Madam Baterflai“ – tai teatro koprodukcija su Anglijos nacionaline opera.
Kauno valstybinis muzikinis teatras šį kartą pasakoja apie solistę Aldoną Mikšytę (Daina Klimauskaitė „Talentingi nebijo laiko išdaigų“), o Nacionalinės filharmonijos koncertų lankytojai galės susipažinti su vasario repertuaru. Beje, tradiciškai vidurinysis žurnalo atvartas skirtas LNOBT mėnesio repertuarui.
Operos ir baleto dienoraščiuose šį kartą fiksuojamas Živilės Baikštytės debiutas A. Šenderovo balete „Dezdemona“ ir naujametė „Traviata“. Rubrikoje „Apie mus“ pasakojama apie gamybines teatro dirbtuves („Kaip gimsta spektaklio apdaras“). „Karštas šokoladas“ – premjerinės publikos įspūdžiai apie naujametę „Traviatą“. Komiksas „Burtininko Droselmajerio pamokos“ vaikams pristato „Skrajojantį olandą“. Galvosūkių mėgėjams skirtas kryžiažodis.
„Bravissimo“ platinamas „Lietuvos spaudos“ kioskuose ir „Vagos“ knygynuose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, Vilniaus ir Kauno centriniuose knygynuose, „Mūsų knygos“ knygynuose Vilniuje, „Akropolio“ „Maximoje“, „Baltų lankų“ knygyne „Akropolyje“, LNOBT kasose, Kauno valstybiniame muzikiniame teatre, Klaipėdos koncertų salėje.